Siden februar har Nikolai og Hanne-Lene sagt nei til oppdrag for to millioner kroner – Det er den eneste og riktige måten å gjøre det på.
Helge skal jobbe som brobygger i Footprint – Siden jeg på en måte har en fot i kommunikasjonsbransjen og en fot i politikkens verden skal jeg også fungere som brobygger internt
Byråsjef om ny Footprint-partner Trine Skei Grandes «PR-utsagn»: – Retorisk vissvass Apriil-sjefen savner at flere står opp for bransjen. – Vi må tydeliggjøre hva vi egentlig holder på med.
Klimabyrået Footprint kjøper innholdsbyrå Footprint dobler veksten med oppkjøp av innholdsbyrået Artisjokk.
Grønnvaskingsplakaten er et symptom på et stadig sterkere behov for dokumentasjon Både Apeland og Footprint har signert plakaten, nå gjenstår det for Try Råd og skrive under lovnaden om å jobbe mer bærekraftig.
Dette er byråene flybransjen får kommunikasjonshjelp av Både Norwegian, Flyr og Norse Atlantic Airways benytter seg av samme byrå.
Forlater Footprint – blir markeds- og kommunikasjonsdirektør i PwC - Jeg gleder meg til å bli en del et av landets tyngste rådgivningsmiljøer som også har en verdibasert kultur.
Ny byråleder i Footprint: – Dypt meningsfylt – Det gir en helt egen energi, at alt vi gjør skal bidra til raskere omstilling gjennom å posisjonere grønne vinnere, sier han.