Vil ha reklame-forbud på digitale plattformer Kari Elisabeth Kaski (SV) mener det er paradoksalt at reklame mot barn forbys på TV, mens det er fritt frem på nettbrett.
Google skal bygge datasenter i Norge Bruker 600 millioner Euro på datasenteret som skal stå klart i 2026.
Nå kan Googles AI lage annonsekampanjene dine Googles AI-modell Gemini kan hjelpe bedrifter med å lage bedre annonser.
Sluttet i Google etter nesten ti år. Nå er hun i gang i sin nye jobb Margrethe Wam Solvang er ny managing director i dentsu Creative.
Google sier opp flere hundre annonseselgere Tek-giganten skal erstatte annonseselgere med kunstig intelligens.
Verdikjeden er løsningen «ANFO-sjef Jan Morten Drange kaster hansken idet han utfordrer bransjen til å samarbeide tettere, og etterspør annonseløsninger som kan konkurrere med store internasjonale teknologigiganter. Jeg plukker den gjerne opp», skriver Stian Remaad, CEO i Adnuntius.
Slik kan AI-kappløpet påvirke bransjen i 2024 Google, OpenAI og flere andre aktører jobber på spreng for å utvikle de beste AI-verktøyene. Hva kan det bety for markedsførere og kommunikatører?
Det store lagersalget? «Det har blitt sagt før, også av undertegnede; Skal norske media utfordre de globale gigantene er det ikke da lurt å samarbeide?», skriver Jan Morten Drange.
Utfordrer ChatGPT: Google lanserer «Gemini» Google avslører spennende nyheter om et betydelig gjennombrudd innen kunstig intelligens.
Apriil Reklame valgt som norsk mediebyrå for ny kampanje for ASUS og Google Nordisk byråsamarbeid står bak ASUS og Google sin første samarbeidskampanje.
Google og Facebook på trusseltoppen Høy risiko for datatyveri på det mørke nettet, med Google og Facebook som primære mål.
Snapchat vant årets Kanalbattle Snapchat dro det lengste strået, og stakk av med seieren i Kanalbattle 2023.
Derfor mener han at du ikke skal frykte AI Eirik Solheim er teknologioptimist, og mener kunstig intelligens bare vil bli bedre i tiden framover.
Mener reklame og journalistikk sauses sammen hos Google Reagerer på at Google Nyheter viser både nyheter og annonsørinnhold: – Undergraver hele vår informasjonstilgang.
Rapport: Google solgte useriøse annonseplasser til høy pris Google lovet premiumplassering av annonser. Men ifølge Wall Street Journal ble de i steden vist på useriøse nettsider.