Kraftig norsk vekst: 19 jobber på shortlist i Eurobest Etter et blytungt 2024, er Norge tilbake på nivå med tidligere år.
IKEA åpner kreativ pop-up med JCP IKEA ønsker nå å være enda mer tilgjengelige for folk – og for livet. Derfor åpner de et helt nytt kreativt vinterverksted på Frogner i Oslo, i samarbeid med JCP – Retail Factory.
Annonsører om monstersummen: – Gir grunnlag for bekymring En ny prognose viser at norske annonsører kommer til å støtte Meta, TikTok, Google og Snap med 14,5 milliarder kroner i 2026. Annonsørene er delt i synet på det gigantiske tallet.
Munkholm-jobb vinner: – Det gikk et sus gjennom bransjen – Jeg kan ikke huske sist folk gikk rundt og siterte en reklame. Så takk skal du ha!, sier ANTI-topp. Byrålederen i POL sier hun skal munke.
Giftet seg i Egypt med 60 nordmenn på slep: – Den turen husker jeg resten av livet Bryllup i Egypt, gatekø ved pyramidene og bleieslutt langt hjemmefra: Tarek Selim-Vågan deler sitt sommerkaos.
Barnløshet, utroskap og demens i ny IKEA-kampanje Gjennom en rekke små historier tar møbelgiganten opp såre temaer som barnløshet, utroskap og demens – men også studentliv, fest og hverdagen med kresne småunger.
TRY og WAL vinner årets to første Sølvfisker: – Stemningsfullt og gjenkjennelig TRY og WAL har sikret seg årets to første Sølvfisk-priser – for henholdsvis IKEA og Altibox.
Se alle nominerte til Eurobest her! Over 50 norske bidrag ble sendt inn i år, men langt fra alle får shortlist.
Carl Aaby kåret til årets talsperson Får prisen for sin stemme både i media og ellers for et mer sirkulært samfunn.
Hun er ny kommunikasjonssjef i Azets Norge Regnskaps- og konsulentselskapet Azets henter inn Gudrun Kathle Lægreid fra Publicis MSL.
70.000 strømmet til IKEA i bare pysjen Med rekordhøyt besøk og en Guinness-rekord, har IKEA satt tonen for et år dedikert til bedre søvnkvalitet.
Caroline Riis og Eirik Sørensen sikret TRY sin tredje løve på rad TRY sikrer seg sin 37. løve på 2000-tallet.