Derfor mener de at byråkonkurranser er nyttige Aktører på kundesiden ser både fordeler og ulemper med situasjonen i dag.
Bærekraftskommunikasjon: – Et spørsmål om troverdighet Flere undersøkelser viser at folks tillit til bærekraftskommunikasjon er svært lav.
Han er ny kommunikasjonsdirektør i XXL – Jeg elsker varehandel og akkurat nå er det vel ikke mange oppdrag i sektoren som er mer spennende enn det i XXL.
Strømbransjen kommer dårligst ut i ny tillitsundersøkelse – Vi ble overrasket over å finne at svært mange av virksomhetene med høy kjennskap har lav tillit i befolkningen.
TRY-duoen har lært seg å drepe hverandres ideer I snart sju år har Eirik Sørensen og Caroline Riis jobbet i tospann. Mandag vant de gull i Cannes og røper hvorfor samarbeidet fungerer så bra.
– TRY var lenge med å kjempe om årets Grand Prix Juryformannen i print-juryen er full av lovord om TRYs gullvinnende IKEA-reklame.
Cannes Lions er i gang: Her er alle de norske på shortlist første dag Fem norske byrå sikret seg nominasjoner på dag en.
Disse fire skal juryere i årets Cannes Lions TRY og POL er jevnt fordelt i årets Cannes Lions-juryer.
Se video: Så glad blir Trigger-sjefen når de blir kåret til årets byrå i Europa Var på Nøtteknekkeren da de ble kåret til årets byrå i Europa.
Vipps topper listen over best likte merkevarer for tredje året på rad Og i Danmark topper MobilePay listen: – Det er stas å ha samlet de to sterkeste merkevarene i Norden i ett selskap, sier leder for mennesker og merkevare i Vipps, Even Westerveld.
JCP PRAD og WAL vant årets DCC Awards – Det er tydelig at bidragsyterne har lagt mye innsats i å finne gode og effektive løsninger som kan utnytte mediekanalen på en sterk måte, sier juryleder Therese Becke.