Slettvoll lanserer nytt innholdsunivers Vel ni måneder etter at møbelprodusenten Slettvoll valgte å samarbeide med det strategiske og kreative kollektivet Molo&Co, er resultatet nå klar for lansering.
Dette byrået blir meglergigantens nye strategiske partner – Å bygge en felles kultur og en tydelig merkevare fra dag én er avgjørende for at vi lykkes.
TV 2 inngår samarbeid med &Co – lanserer ny kommunikasjonsplattform TV 2 lanserer i dag en ny kommunikasjonsplattform og kampanjefilm.
Glem virale stunt – dette er det Gen Z vil ha nå Gen Z er lei trendjag. Nå må merkevarer levere ekte historier eller bli slaktet.
Tidligere byråtopp gir ut bok: – Utfordrer importerte merkevarestrategier Christian Braathen mener det er på tide å kvitte seg med utenlandske strategier. Nå gir han ut bok med eget rammeverk, skreddersydd for norske forhold.
Kreditorforeningen velger NoA som strategisk samarbeidspartner Sammen skal de styrke Kreditorforeningens posisjon i markedet gjennom en helhetlig merkevarestrategi og tydeligere kommunikasjon.
Eat. Sleep. Play. Repeat. «Tør merkevaren din å leke i sosiale medier?», spør Andrea Brygard i dette innlegget.
Derfor har merkevarer som er flinke til å utnytte savnet stor suksess «Ikke alle forsøk på å bruke nostalgi treffer riktig», skriver Petter Wiencke.
ANTI-sjefen om 2024: – Klarer vi å komme oss gjennom denne tida med null i resultat og uten å nedbemanne er vi fornøyde med det Regnskapstallene er klare. Så mye stupte inntektene til ANTI i 2023.
Landor flytter inn hos Hill & Knowlton Nok et WPP-selskap flytter inn hos Hill & Knowlton i VIA Vika. – Styrker samarbeidet og nettverket, sier Andreas Wabø i H&K.
Esso Energi velger Edge Branding – Med Essos Energis kontinuerlige vekst og en betydelig satsing på salg, har markedsføringen blitt nedprioritert.
Dette er byrået bak den «nye» RBK-logoen Rosenborg har fått ny drakt og logo. Investeringen skjer i en tid der klubbens økonomi er hardt presset.
Trigger skal mekke reklame for Mekonomen – Vi skal bidra til å gi bileiere mindre klump i magen, sier Trigger-Tone.
Mener norske markedssjefer har manglende fokus på nye kunder Halvparten av norske bedriftsledere oppgir i en ny, stor undersøkelse å ha hovedfokus på eksisterende kundemasse i stedet for å jakte nye – det bekymrer ekspertene.
Thomas Kolster om merkevarenes jobb for å holde seg relevante: – Som å jakte på regnbuen Når alle merkevarer framstiller seg selv nærmest som Mor Teresa og Gandhi er det noe galt. Det mener Thomas Kolster som ber merkevarene bli mer ærlige i kommunikasjonen.
Merkevaren Rema 1000 knuser Lego i Danmark – Sliter mer i Norge Rema 1000 har klatret til topps både på bærekraftsmåling og på merkevaremåling i Danmark. Skylder på slitasje for dårligere resultat i Norge.