Daglig leder Tor Arne Sandholt i HS Media har inngått et samarbeid med Erik Heisholt og Heisholt Inc.

HS Media og Heisholt Inc. inngår samarbeid

Salgs- og markedsføringsselskapet HS Media på Kirkenær og reklamebyrået Heisholt Inc. med adresse Oslo inngår samarbeid.

Publisert Sist oppdatert

Det skriver HS Media i en pressemelding.

Samarbeidet innebærer at Heisholt Inc. skal bidra med strategisk og kreativ spisskompetanse og produksjon til HS Media og deres kunder. 

Heisholt Inc. består av kreativ leder Erik Heisholt og kreativ produsent og daglig leder Terese Aalborg.

Nå skal selskapene samspille der hvor det er hensiktsmessig, og da først og fremst innen strategisk og kreativ utvikling og produksjon av reklame til ulike plattformer.

– Jeg har som blant annet CMO i Dagbladet jobbet med Erik Heisholt som strateg og kreatør i en årrekke. Nå gleder jeg meg til å samarbeide på kunder hos oss i HS Media – og med det forsterke og forbedre det strategiske og kreative helhetsuttaket, sier daglig leder Tor Arne Sandholt i HS Media.

– Vi er allerede godt i gang med prosjekter, og dette gir merverdier for kundene våre. Erik er kreativ og har internasjonal tyngde med ditto meritter. Også er han en flott fyr å samarbeide med. Dette blir bra – ikke minst for våre kunder, sier Sandholt.

Erik Heisholt ser også fram til å utvikle samarbeidet med HS Media, og først og fremst på kunder fra Innlandet hvor HS Media har tilholdssted.

– Dette er veldig spennende. Jeg kjenner HS Media og Tor Arne Sandholt godt – og også mange av kundene deres. Vi er allerede i gang med samarbeidet. Vårt lille byrå veksler mellom å betjene våre egne kunder, og samarbeide med andre dyktige folk og firmaer der hvor vi gjør hverandre enda bedre. Nå får kundene til HS Media et smart og kraftfullt samarbeid, sier Erik Heisholt.

Heisholt har en lang karriere i reklamebransjen, og er en av Skandinavias mestvinnende kreatører. Før Heisholt Inc. ble startet i 2015 har han blant annet vært kreativ leder og partner i Leo Burnett, medgründer og partner i SMFB og kreativ leder i Anti.

HS Media har et salgsmål på 119 millioner i sitt totale annonsesalg i 2023. Det totale salget til HS Media i 2022 var på 118,6 millioner NOK. I 2021 solgte HS Media for totalt over 123 millioner kroner. Selskapet, som eies av Aller Media, har overkant av 30 ansatte.

Powered by Labrador CMS