– FHI og Folkehelsedirektoratet gjennom koronaårene får tommelen opp fra meg

#Sommerpraten

– Om man aldri trår feil, betyr det sannsynligvis at man ikke tar sjanser eller er villig til å prøve noe nytt

– Stagnasjon er tilbakegang.

Publisert

I «Sommerpraten» stiller KOM24 en rekke personer i kommunikasjonsbransjen spørsmål om hva de gjør i sommer. I tillegg får vi blant annet høre hva deres beste sommerminne er, hvilken bransjeperson de mener man bør følge med på, og hvilke råd de vil gi til unge mennesker som ønsker å lykkes i bransjen.

I dag er det kommunikasjonssjef i Innlandet fylkeskommune, Halvor Løkken, som svarer i Sommerpraten.

– Har du pass

– Ja, og det er fortsatt gyldig noen år.

– Hva skal du gjøre i sommer?

– Akkurat nå er jeg på ferie med barn og barnebarn. Storfamilien har leid en villa i Mijas Costa. Vi koser oss.

– Hva er ditt beste sommerminne?

– Har mange gode sommerminner, men om ett skal trekkes fram, må det bli en 16-dagers rundtur i Toscana, med avstikker til Cinque Terre og avslutning i Roma.

– Uten å nevne noe fra egen arbeidsplass, hvilken kampanje har imponert deg så langt i år?

– FHI og Folkehelsedirektoratet gjennom koronaårene får tommelen opp fra meg.

– Nevn en bransjeperson å se opp for i framtiden

– Det dukker opp nye talenter hele tiden.

– Når tryna du sist på jobb?

– Jeg kan ikke huske å ha tryna skikkelig, men det er ulike veivalg, tvilstilfeller og ukjent terreng hele tiden. Om man aldri trår feil, betyr det sannsynligvis at man ikke tar sjanser eller er villig til å prøve noe nytt. Stagnasjon er tilbakegang.

– Hva er ditt beste råd til en som ønsker å lykkes i kommunikasjonsbransjen?

– Ha tro på egne ideer, men test de gjerne på noen som har vært med noen år. Forhåpentligvis møter du en kollega som også ønsker å utvikle seg. Det kan begge parter tjene på.

Powered by Labrador CMS