Denne kampanjen sikret Hyper bærekraftsprisen.
Skjermdump Hyper
Max Marketing Mix
Hyper stakk av med bærekraftsprisen til MMM
Prisfesten fortsetter.
Denne artikkelen er over to år gammel.
Klokken 10 var det klart for andre runde i dagens MMM-prisutdeling.
Der stakk Hyper av med bærekraftsprisen for deres jobb for Klimaetaten i Oslo kommune.
– Måten caset lager en faktabasert plattform for å ta kampen mot nettrollenes myter på alle nivåer viser at de skjønner mekanismene, og bruker nettrollenes egne verktøy for å sloss mot de. Juryen håper at flere som jobber innenfor de andre bærekraftarenaene lar seg inspirere, skriver juryen i sin begrunnelse.
Det ble også delt ut gull i klassen B2C.
Der var det Oculos og Merkle Norge som sikret seg gullet for jobben de gjorde for Harald A. Møller.
– Dette er et prakteksemplar på hvordan nyttiggjøre seg av egne data for å øke salg, og juryen ønsker å applaudere datanerder som virkelig tar for seg innsikt og data for å personalisere og automatisere sin markedsføring, skriver juryen.