Denne kampanjen sikret Hyper bærekraftsprisen.

Max Marketing Mix

Hyper stakk av med bærekrafts­prisen til MMM

Prisfesten fortsetter.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Klokken 10 var det klart for andre runde i dagens MMM-prisutdeling.

Der stakk Hyper av med bærekraftsprisen for deres jobb for Klimaetaten i Oslo kommune.

– Måten caset lager en faktabasert plattform for å ta kampen mot nettrollenes myter på alle nivåer viser at de skjønner mekanismene, og bruker nettrollenes egne verktøy for å sloss mot de. Juryen håper at flere som jobber innenfor de andre bærekraftarenaene lar seg inspirere, skriver juryen i sin begrunnelse.

Det ble også delt ut gull i klassen B2C.

Der var det Oculos og Merkle Norge som sikret seg gullet for jobben de gjorde for Harald A. Møller.

– Dette er et prakteksemplar på hvordan nyttiggjøre seg av egne data for å øke salg, og juryen ønsker å applaudere datanerder som virkelig tar for seg innsikt og data for å personalisere og automatisere sin markedsføring, skriver juryen.

Powered by Labrador CMS