Trickle blir Steen & Strøm sitt nye digitale byrå og skal hjelpe dem å styrke sin posisjon i et konkurransepreget marked.

Steen & Strøm henter byråkrefter hos Trickle

Steen & Strøm har inngått samarbeid med performance-byrået Trickle for å styrke sin digitale tilstedeværelse.

Publisert

Varehuset Steen & Strøm har inngått samarbeid med performancebyrået Trickle.

Trickle er en del av byrågruppen People People People, med blant annet innholdsbyrået Spoon og Oh My som søsterbyråer.

– Da vi så etter nytt digitalt byrå lette vi etter noen som kunne være en forlengelse av vår egen markedsavdeling; gode sparringpartnere og noen vi kunne samarbeide med som kollegaer. For meg er dette svært verdifullt, sier Ida Mietle, Head of Marketing hos Steen & Strøm, i en pressemelding. 

Etter bare en måneds tid sammen ser de allerede positive resultater. 

– Å jobbe med teamet i Trickle er lærerikt, morsomt og inspirerende. De har enorm kompetanse på feltet, forstår behovene våre, ser helheten og kommer med gode råd og skreddersydde løsninger, fortsetter Mietle. 

Steen & Strøm samler merkevarer i sentrum av hovedstaden og har siden 1797 bidratt til å forme Norges handelskultur. Trickle blir Steen & Strøm sitt nye digitale byrå og skal hjelpe dem å styrke sin posisjon i et konkurransepreget marked.

Helene Kvernaas, daglig leder i Trickle, er glad for samarbeidet med Steen & Strøm: 

– Jeg gleder meg virkelig til å ta fatt på dette prosjektet med et fantastisk team fra Steen & Strøm. Sammen er vi en nysgjerrig gjeng som liker å tenke nytt. Jeg håper vi kan gjøre deres digitale vindusutstilling like bra og ikonisk som de fysiske, sier hun og avslutter: 

– Klart det er stas å få jobbe med et historisk varehus som Steen & Strøm, som lenge har vært en viktig del av Oslos historie. Alle kjenner Steen & Strøm. Dette blir en reise hvor vi får brukt vår kjernekompetanse innen digital distribusjon, kombinert med en dæsj kreativitet. Akkurat slik vi digger.

Powered by Labrador CMS