Pernille Reimers sammen med tvillingbroren fra julen i fjor.

Julepraten 2022:

Dette uttrykket har fått bein å gå på internt i Per Høj

– Kult om det ble et kjent og etablert uttrykk i resten av bransjen også.

Publisert

KOM24 har stilt sju spørsmål til en rekke folk i kommunikasjonsbransjen om året som har gått, og hva de gjør denne julen.

I dag er det kreatør og AD i Per Høj, Pernille Reimers, som svarer i julepraten.

– Hva gjør du i julen?

– Julaften feirer jeg hos pappa med brødrene mine, ribbe, gaver og litt familie, mens 2. juledag blir hos mamma med diverse stefamilie, pinnekjøtt, pakkelek og Premier League. Resten av romjulen har jeg ikke oversikt over.

– Hva står på middagsbordet på julaften?

– Ribbe, medisterkaker, sånn tykk pølse, surkål, julebrus, sennep, som jeg kommer på nå.

– Hva vil du anbefale andre å lytte til/smake på/lese/se eller høre denne julen?

– Se «Snabba Cash» sesong 2, smake på «Trøffel Buddy»-burger på Tiffany’s og lytte til «Maskorama-podden» med Anders og Marco.

– Hva er det morsomste du har opplevd dette året?

– Å starte i Per Høj.

– Hvilke tre bransjeuttrykk er du mest lei av, og hvilke tre tror du vil prege 2023?

– Tror ikke jeg har lært nok bransjeuttrykk ennå, men «tror vi må gå en runde til», har jeg skjønt at er dumt.

En god kollega (Mads Rønold) sa her om dagen: «Nå må vi huske å laaaage reklame også da». Det har fått bein å gå på internt, så tror det kunne vært kult om det ble et kjent og etablert uttrykk i resten av bransjen også.

– Hva er din spådom for kommunikasjonsbransjen i 2023?

– Denim on denim blir «in» igjen.

Større fokus på accessories.

Modige aksentfarger i blått og limegrønt.

– Hva er ditt nyttårsforsett?

– Slutte å ommøblere hele tiden og slutte å kjøpe ting jeg ikke trenger.

Powered by Labrador CMS