Fagskolen Innlandet med sine 2000 elever trenger å bli mer kjent. Det skal de nå få hjelp av et byrå til. Skjermdump: Google Maps Avviser ekskluderende krav: – Vi kan ikke bruke ett år på å lære opp et byrå Stiller store krav til lokal kjennskap i pitch verdt 16 millioner kroner. Yngve Garen Svardal Redaktør Publisert fredag 10. mai 2024 - 05:55 For å lese denne saken må du være abonnent Allerede abonnent? Logg inn her Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud Måneds- abonnement Tilgang på all vår journalistikk Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon Fornyes én gang i måneden 1 kr første måned Deretter 189 kr pr mnd.Ingen bindingstid KJØP Års- abonnement Tilgang på all vår journalistikk Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon Spar 378 kr Fornyes én gang i året 1.890 kr per år Ingen bindingstid KJØP Toårs- abonnement Tilgang på all vår journalistikk Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon Fornyes hvert andre år 25 prosent rabatt sett opp mot månedsabonnement i 24 måneder 3.390 kr Gjelder for to år Ingen bindingstid KJØP Allerede abonnent? Logg inn her Gå til min side ✕ anbud campus gjøvik fagskolen innlandet frank-jørgen vangen strategisk kommunikasjon gard tekrø rolid kommunikasjonsbyrå nyheter pitch 1005241 Del på Facebook Del på Twitter Del på e-post