Flere reklame-aktører rundt om i landet sier at de opplever stabile tider, men at det kan bli tøffere framover. Fra venstre: Jørgen Hestås (Aptum), Olav Svartøien (HK Reklamebyrå), Martin Trovaag (Deadline) og Pål Hjorth Berge (Fasett).

Forbereder seg på tøffere tider: – Ikke akkurat «booming times» og full pinne

Flere aktører i reklamebransjen rundt om i Norge gjør seg klare til vanskelige tider.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Måneds-
abonnement

  • Tilgang på all vår journalistikk
  • Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
  • Fornyes én gang i måneden

1 kr
første måned

Deretter 189 kr pr mnd.
Ingen bindingstid

KJØP

Års-
abonnement

  • Tilgang på all vår journalistikk
  • Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
  • Spar 378 kr
  • Fornyes én gang i året

1.890 kr
per år

Ingen bindingstid

KJØP

Toårs-
abonnement

  • Tilgang på all vår journalistikk
  • Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
  • Fornyes hvert andre år
  • 25 prosent rabatt sett opp mot månedsabonnement i 24 måneder

3.390 kr
Gjelder for to år

Ingen bindingstid

KJØP

Powered by Labrador CMS