Flere reklame-aktører rundt om i landet sier at de opplever stabile tider, men at det kan bli tøffere framover. Fra venstre: Jørgen Hestås (Aptum), Olav Svartøien (HK Reklamebyrå), Martin Trovaag (Deadline) og Pål Hjorth Berge (Fasett).
Foto: Aptum/HK Reklamebyrå/Synne Tømmerberg/Fasett
Forbereder seg på tøffere tider: – Ikke akkurat «booming times» og full pinne
Flere aktører i reklamebransjen rundt om i Norge gjør seg klare til vanskelige tider.
Måneds-
abonnement
- Tilgang på all vår journalistikk
- Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
- Fornyes én gang i måneden
1 kr
første måned
Deretter 189 kr pr mnd.
Ingen bindingstid
KJØP
Års-
abonnement
- Tilgang på all vår journalistikk
- Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
- Spar 378 kr
- Fornyes én gang i året
1.890 kr
per år
Ingen bindingstid
KJØP
Toårs-
abonnement
- Tilgang på all vår journalistikk
- Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
- Fornyes hvert andre år
- 25 prosent rabatt sett opp mot månedsabonnement i 24 måneder
3.390 kr
Gjelder for to år
Ingen bindingstid
KJØP