Skal på Roskilde for første gang: Gleder seg til Foo Fighters og naturvin Salima avslører hvilke realityprogrammer hun aldri ville vært med på.
Nytt reklamestunt: Fotball-EM møter boligjakt På alle sine boligvisninger under fotball-EM viser eiendomsmegleren Nylander &Partners også live fotball fra Tyskland. Idé og kommunikasjon står ANTI for.
Storebrand advarer reisende med «skrekksenga» – Denne utstillingen er litt skremmende, men svært informativ, sier markedsdirektør i Storebrand.
Livet i det gjennomsnittliges tidsalder «Kreative næringer inkludert reklame, TV og musikk har blitt preget av klisjeer og mangel på innovasjon», skriver Peder Haugfos.
JCP PRAD rotter seg sammen med Anticimex – Idéen var en no-brainer og en helt ny måte å snakke om oss selv på.
Vil endre alkoholvanene til foreldre med ny kampanje Det å snakke om alkoholvaner er vanskelig. Årets kampanje tar brodden av det ubehagelige, og er en fin icebreaker til å starte samtalen om den vanskelige tematikken.
– Det er ikke før man er verdens beste at jobben er gjort! Caroline Riis om drømmeoppgaven i jury, ambisjoner og forventninger for framtiden.
Slik skal REMA 1000 vinne over unge med TikTok På TikTok tar REMA 1000 sjansen på humor og sprell - kundeservicen har fått frie tøyler til å svare med glimt i øyet.
Nok en sølvfisk til Morgenstern og Finn.no Mai-Sølvfisken går til Morgenstern og Finn.no for «Squeese Day». Byrået sikrer seg sin fjerde Sølvfisk for året, og den andre for Finn.no.
Her feirer TRY med sjampanje, men bakteppet er alvorlig Priroiterer å reise til Cannes til tross for at byrået opplever tøffe tider.
– Det er her jeg finner gullet Apriils kreative leder bruker tiden i Cannes til å bli inspirert og lage podkast.
Den nordiske kampen om løvene: Er Norge ei kreativ sinke? «Med berre sju shortlists i Cannes, står ikkje jubelen i taket i den norske kreative industrien. Men korleis gjer me det eigentleg på den internasjonale scena?», spør KOM24-redaktør Yngve Garen Svardal.
Cannes Lions: Pol eneste norske på shortlist i dag Seks nye shortlist sluppet. Bare ett norsk bidrag.
Caroline Riis og Eirik Sørensen sikret TRY sin tredje løve på rad TRY sikrer seg sin 37. løve på 2000-tallet.
Cannes Lions: Så mange færre bidrag kommer fra Norge i år Norke byrå og annonsører skrur igjen kranene. Antall bidrag fra Norge stuper til Cannes Lions.