Anti kaster seg på TikTok-trend Hvor ofte tenker du på Romerike? Menn tenker overraskende ofte på Romerriket, om vi skal tro TikTok.
Ellevill knuser egen omsetningsrekord – Ansetter og vokser – 2023 har så langt vært et veldig, veldig godt år for oss både økonomisk og kreativt, sier gründeren.
Derfor mener de at byråkonkurranser er nyttige Aktører på kundesiden ser både fordeler og ulemper med situasjonen i dag.
Forbud mot politisk reklame på TV, men fritt fram på sosiale medier «Er dagens regelverk knyttet til politisk reklame utdatert? Det vil jeg mene det er grunn til å hevde», skriver Ole Andre Skarbøvik.
Møbelringen spiller på humor i ny kampanje Morgenstern leverer sitt første kreative konsept for Møbelringen.
Forbereder seg på tøffere tider: – Ikke akkurat «booming times» og full pinne Flere aktører i reklamebransjen rundt om i Norge gjør seg klare til vanskelige tider.
Mediebyråforeningen tror ikke på vekst over tid før høsten 2024 – Vi forventer mindre fall i de månedene vi kommer inn i nå, enn vi har sett så langt i år.
314 millioner reklamekroner er borte – men nå forventer de mindre fall ut året – Vi er nok nede i en bunn nå.
Klager Avinor-reklame inn til Forbrukertilsynet Flyreklame fra Avinor er både usann og villedende, mener Framtiden i våre hender.
Forbrukertilsynet skal lære barna reklamevett Norske barn utsettes for et massivt reklametrykk i sosiale medier.
X vil tillate politisk reklame Avgjørelsen kommer etter at X, tidligere Twitter, så annonseinntektene mer enn halvert siden Elon Musk kjøpte selskapet.
POL og Posten med følelsesladd reklamefilm Pakkeboksen har hovedrollen i Postens nye reklamekampanje.
Reklamerer med «dårlig» arbeidsmiljø: – Regner med folk skjønner humoren Sjøfartsdirektoratet gikk for en litt utradisjonell vri da de lagde sin nye rekrutteringsfilm.
Kommunikasjonshuset Wera styrker seg ytterligere Einar Halvorsen tar med seg kundene fra Det Lille Trykkeri AS i Vrådal til Wera.
Barbies markedsføring går verden rundt. Men suksessen er en del av en større trend Hvordan leketøysdukkens fantasiverden ble til en magisk opplevelse på kinolerretet, og samtidig satte sitt preg på den moderne markedsføringsverdenen.
Gjør noe 👉🏼 Snakk om det «Det finnes MANGE måter å IKKE være kjedelig på, for å vinne folks oppmerksomhet, engasjement og portemoné.», skriver Jens-Petter Aarhus i dette innlegget.
Se filmene her: Disse TV-reklamene glemmer vi aldri «Doffen har daua», «dumme ku!» og «schmaker godt!». Noen reklamer huskes, selv om de ikke lenger er å se på skjermen.