Kvifor er de så tause, norsk reklamebransje? «Har norsk reklamebransje eit ansvar utover å sikra seg sjølv og inntektene sine?», spør Yngve Garen Svardal.
Ikke vær grunnen til at noen skrur av podkasten du har betalt for å være assosiert med «Podkastreklame kan være spisset og veldig bra, eller det kan være støy.», skriver Jørgen Bakken.
Reklame irriterer nordmenn stadig mer «Trøsten» er at danskene har et langt verre syn på reklame enn oss.
Reklameomsetningen har steget med 17,9 prosent i 2021 Fortsetter veksten fremover, vil man snart passere tallene for 2019.
Svensk organisasjon laget Tourette-annonse - Norsk Tourette Forening stiller seg kritisk til å kjøre den samme annonsen her i landet Men tekstforfatter Nils Petter Nordskar mener forskjellene generelt ikke er så store mellom de nordiske landene når det kommer til mottakelser av reklame.
Flere norske influensere bryter alkoholloven – Vi trenger et overtredelsesgebyr for å ha et effektivt ris bak speilet.
Vil gjøre solarium-reklame forbudt Håper et forbud mot reklame for solarium kan få ned tilfellene av hudkreft.
Har solgt reklame for tre milliarder kroner: Svak vekst i 2021 Ni prosent øke sammenlignet med kriseåret 2020. Men fortsatt langt bak et normal-år.
Orkla nekter å prate om egen reklametabbe Sier de vil bruke læringen til å se hvordan de kan forbedre seg.
Treningsprofil fikk en eske med Maarud potetgull på døren: – Kunne ikke reklamert for chips Treningsprofilen mottok flere poser med chips fra Maarud, og la ut et bilde av det i sosiale medier. Det satt i gang en stor diskusjon om merking av reklame.
Korona får flere store merkevarer til å droppe Super Bowl Pepsi, Coca-Cola og Budweiser står over denne gangen.
Helene Olafsen skal dele ut Gullfisken sammen med kjæresten Lover stort show med kjente artister og gode parodier.