F.v. Nicolas Achard, Suvita Ballchand, Nick Bilmes og Kjetil Botten Skogly

Ahead Group etablerer ny strategienhet

Skal møte sine kunders økende behov for å tette gapet mellom markedskommunikasjon og forretningsutvikling.

Publisert

– Vår nye strategienhet vil tilby rådgivning med en forretningsmessig tilnærming til merkevarebygging, sier konsernsjef Kjetil Botten Skogly i Ahead Group i en pressemelding.

Tre erfarne konsulenter er allerede på plass. Det er Suvita Ballchand, Nick Bilmes og Nicolas Achard. 

De bringer med seg erfaring og kunnskap fra ulike fagdisipliner og en rekke B2C- og B2B-bransjer og har bakgrunn fra både kunde- og byråsiden.

– Vi er lidenskapelig opptatt av merkevare som et av de absolutt viktigste strategiske verktøyene for å øke verdien av et selskap. Dette skjer ved å bygge Brand Equity, eller merkevarekapitalen på godt norsk, sier Nick Bilmes i pressemeldingen. 

– Ahead Group har store ambisjoner og ønsker å være i forkant av innovasjon innen markedsføring og kommunikasjon. Ved å integrere en dedikert strategienhet på tvers av våre byråer, forsterker vi vårt engasjement for å levere verdi utover det vanlige til våre kunder, sier Kjetil Botten Skogly, i pressemeldingen. 

Powered by Labrador CMS