Aleksander Steinsvik og Lars Eia Kirkholm.

JCP-sjefen fikk juleønsket sitt oppfylt: – Han er et faglig rivjern

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

PR- og reklamebyrået JCP PRAD har stor pågang av nye oppdrag og har ansatt Aleksander Steinsvik som rådgiver.

– Fikk juleønsket vårt oppfylt tidlig i år, sier byråleder i JCP PRAD Lars Eia Kirkholm, i en pressemelding.

Steinsvik har mastergrad i markedsføring og strategi fra Universitet i Tromsø og kommer fra stilling som kundeansvarlig i Carat. Der har han vært ansvarlig for å bygge merkevarer som KIWI, Storebrand og SATS.

– Til tross for pandemien har 2021 vært nok et godt år for JCP PRAD og vi gleder oss til å fortsette den positive utviklingen i 2022. Med Aleksanders spennende erfaring er vi godt rustet til å ivareta både eksisterende og nye kunder på en utmerket måte.

En unik mulighet

Byrålederen forteller hvordan Steinsvik skilte seg tidlig ut som en sterk kandidat de ønsket å ha med på laget.

– Han har mer enn bare gode referanser og caser å vise til. Alle jeg har snakket med bekrefter at han er et faglig rivjern samtidig som han er en sosial fyr man gjerne vil ha rundt bordet. Vi er derfor veldig glade for å ha fått juleønsket vårt oppfylt tidlig i år, sier byråleder i JCP PRAD, Lars Eia Kirkholm.

Og hovedpersonen selv sier han gleder seg til å bli en del av den spennende utviklingen selskapet er inne i.

– JCP PRAD har en utrolig bredde og ekstremt høyt nivå på tjenestene de leverer. Jeg har alltid ønsket å jobbe i et kreativt miljø som også evner å forstå viktigheten av en tverrfaglig sammensetning. Det gir unike muligheter til å skape gode resultater for kundene.

Og legger til:

– De er også kjent for å ha det utrolig gøy sammen på jobb, så jeg ser på dette som en unik mulighet til å bli en del av Norges mest boblende og kreative miljø, avslutter han.

Powered by Labrador CMS