Trondheimsbyrå utvider
Økt oppdragsmengde for byrået, særlig innen TV- og filmproduksjon, er bakgrunnen for ansettelsene.
Alexander Tinnen har mange års erfaring fra Get Inspired, hvor han jobbet med retail, digital markedsføring og innholdsproduksjon – særlig film og foto.
Han har også solid kompetanse om sosiale medier, annonsering og optimalisering.
– Jeg har alltid vært nysgjerrig på å jobbe i reklamebyrå, og synes det er veldig spennende å jobbe kreativt med flere merkevarer og bedrifter. BERRE er stor innen foto og film, som også har vært min store interesse og fokusområde tidligere i arbeidslivet. Dermed ble dette et naturlig stoppested, forteller Tinnen i en pressemelding.
Knut Guttorm Jermstad startet i BERRE helt tilbake i 2019, og jobbet der fram til høsten 2023. Da gikk han til tekst- og markedsføringsbyrået HvabeHager.
Han har jobbet med blant annet NTNU, Intersport, Trøndelag fylkeskommune, SpareBank 1, Kid og Kitch'n. Nå har han altså tatt plass i BERRE igjen, og tar med seg mye relevant kompetanse fra HvabeHager.
– Det var mitt eget ønske å returnere til BERRE. Jeg trivdes veldig godt i HvabeHager, og ønsker dem alt godt videre. Nå gleder jeg meg til å jobbe på store, kreative produksjoner vi har i loopen i BERRE, og det føles godt å være tilbake i byrået jeg vokste opp i. Selvfølgelig er det også ekstra spennende å ta et skritt opp som rådgiver, forteller Jermstad.
Med Tinnen og Jermstad på laget, teller BERRE nå 23 medarbeidere.
– Vi er utrolig glade for å ha fått Alexander på laget. Hans kompetanse og erfaring med innholdsproduksjon og SoMe-strategi gjør oss enda bedre rustet for blant annet målgrupperettet innholdsproduksjon og digital markedsføring. Dette er en viktig del av leveransene våre, sier Lasse Berre.
Han setter også stor pris på å ha Jermstad tilbake på laget.
– Han kjenner BERRE-kulturen godt etter mange år i bedriften, og er en stødig tekstforfatter og rådgiver. Han har bred kompetanse både på kreativ produksjon, strategi og annonsering, som har stor verdi for kundene våre.