Fv. Nicholas Dempsey Teigen, Amber Sophia Rupani og Sølve Hindhamar ble onboardet i kommersiell avdeling nå i januar.

Aller Media styrker laget

Har en klar strategi om å bli nummer en.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

I 2021 ansatte den kommersiell avdelingen i Aller Media hele 21 nye medarbeidere.

– Vi fortsetter å fylle på og enda flere skal det bli forteller Chris Tallerås Steen, kommersiell direktør i Aller Media i en pressemelding torsdag.

– Vi er skikkelig stolte over denne satsingen vi nå gjør i mediehuset vårt! Satsingen er gjort mulig gjennom en kraftig digital vekst, og omsetningen på papir er mer stabil enn på lenge. Når resultatene innfrir, så er vi selvsagt godt fornøyd med å få enda flere med på laget slik at vi kan styrke vår posisjon som et av Norges ledende mediehus – med en klar strategi om å bli nummer en.

De tre nykommerne er Nicholas Dempsey Teigen som er strategisk konsernkundeansvarlig, Sølve Hindhamar skal jobbe som publiseringsansvarlig i Aller Concept Store og Amber Sophia Rupani som er innholdsprodusent.

– Føles som å komme «hjem»

Nicholas Dempsey Teigen har tidligere jobbet med noen av landets største annonsører og har erfaring fra blant annet Schibsted og Discovery. Med sin brede erfaring innenfor mediene og salg vil han bidra med nye og spennende innfallsvinkler i prosesser både internt og eksternt.

– Aller Media er i sterk vekst og har, ikke minst, en veldig spennende verktøykasse med stort mulighetsrom for annonsørene. Dette er en reise jeg gleder meg til å være med på, sier Teigen.

Sølve Hindhamar har god erfaring fra mediebransjen. Han har tidligere jobbet 13 år i Se og Hør. Nå kommer han fra kommunikasjonsbyrået JCP PRAD hvor han har jobbet som innholdsprodusent og PR-rådgiver.

– Å gå inn dørene på Aller-bygget igjen føles som å komme «hjem». Kombinasjonen av en spennende stilling med mye ansvar og å være en del av et mediehus som er i sterk vekst, var umulig å si nei til. De første dagene har vært som en stor gjenforeningsfest!

Amber Sophia Rupani kommer fra stillingen som Social Media Manager for e-varehandelselskapet Rock Denim. Tidligere har hun også vært redaksjonssjef for Mer av Oslo. Nå er hun klar for å ta eierskap til den nyopprettede stillingen som innholdsprodusent i kommersiell avdeling.

– Godt innhold og strategi er noe jeg brenner for. Det å få være en del av en såpass dynamisk organisasjon som Aller Media er ikke bare lærerikt, men også utrolig spennende. Jeg gleder meg til å begynne å skape, forteller Rupani.

Powered by Labrador CMS