Fra venstre: Terje Isachsen, Simen Kjær, Hege Belikka Hansen, Elisabeth Søråsen og Torunn Sæth
Fra venstre: Terje Isachsen, Simen Kjær, Hege Belikka Hansen, Elisabeth Søråsen og Torunn Sæth

TRY lanserer TRY Innsikt

Oppretter et eget miljø for analyse og innsikt.

Publisert Sist oppdatert

– Både kunder og ansatte etterspør mer innsikt og et bedre beslutningsgrunnlag innen markedsføring og kommunikasjon. Dette imøtekommer vi nå ved å samle innsikts- og analyseressursene hos TRY, sier administrerende direktør Kjetil Try i en pressemelding.

TRY Innsikt består av et tverrfaglig team med medlemmer som har lang erfaring fra en rekke felt, inkludert mediebyråer, forsvaret, reklamebyråer samt medier og journalistikk. 

– Det har lenge vært et behov for å samle våre ressurser innen innsikt og analyse for å skape en sterkere profil i markedet, sier Simen Kjær som er mediestrateg og analytiker, i pressemeldingen.

TRYs nye initiativ sikter mot å koble det kreative og strategiske tett sammen med kundenes vekststrategier, for å sikre at kampanjer og andre markedsføringstiltak både er innovative og effektive. 

Powered by Labrador CMS