Vilde Næss Arnulf returnerer til Vipps, denne gangen som Salesforce Marketing Cloud-spesialist, og Anders Tvedten fra TRY Råd er ny kommunikasjonsrådgiver.

Vipps styrker seg på marked og kommunikasjon

Har ansatt ny kommunikasjonsrådgiver og Cloud-spesialist.

Publisert Sist oppdatert

Anders Tvedten er ansatt som kommunikasjonsrådgiver i Vipps. I tillegg til å jobbe med ekstern selskapskommunikasjon, får han fagansvaret for internkommunikasjon i selskapet, en viktig rolle i forbindelse med den forestående fusjonen mellom Vipps og MobilePay.

Fra TRY til Vipps

– Vipps forenkler livene våre mer og mer. Det skjer på en sømløs og veldig, veldig enkel måte. Like tydelig som satsingen og veksten, er nordmenns omfavnelse av Vipps. Tre år på rad som Norges best likte merkevare sier sitt. Med den kommende fusjonen med MobilePay blir Vipps Nordens største mobile lommebok. I tillegg har jeg hørt veldig gode ting om Vipps-kulturen, så jeg gleder meg veldig til å komme skikkelig i gang, sier Tvedten i en pressemelding mandag.

Han kommer fra rollen som rådgiver i TRY Råd, der han også var fagansvarlig for internkommunikasjon. Han opplever sin nye arbeidsgiver som en merkevare som fortsetter å utvikle seg i en spennende retning.

Gjør et comeback

Vilde Næss Arnulf vet allerede godt hva hun går til i Vipps. Hun jobbet der som CRM-manager fra 2018 til 2021. Etter ett år i tilsvarende rolle i Sats, valgte hun nylig å gå tilbake til gamlejobben.

– I løpet av året mitt ute har Vipps tatt sjumilssteg i arbeidet med å utvikle og kontinuerlig forbedre kundereisen. I min nye rolle som Salesforce Marketing Cloud-spesialist blir hovedansvaret mitt å se på hvordan vi kan kommunisere enda mer målrettet med brukerne våre. Vipps forenkler Norge på stadig flere ulike plattformer. Omfanget vil bare øke når vi snart tar skrittet ut i Europa, sier Næss Arnulf.

Leder for Mennesker og Merkevare i Vipps Even Westerveld, er svært fornøyd med nysigneringene.

– I Vipps er det folka våre som bygger merkevaren – innenfra og ut. Derfor investerer vi i god internkommunikasjon og utvikling av organisasjonen. Der er Anders sin spisskompetanse midt i blinken for Vipps. Og med 4,3 millioner brukere og en relasjon til nær sagt alle bedrifter i landet, er det utrolig mye vi kan få til gjennom relevant og målrettet dialog med kundene. At Vilde returnerer til Vipps er utrolig kult – og starten på en spennende CRM-reise for selskapet, sier Westerveld.

Powered by Labrador CMS