Fra venstre: Kristin Grimstad (ANTI), Elise Apall Bjørgsvik (ANTI), Per Erik Jarl (ANTI), Hege Nalum-Utaker (ANTI), Bjørn Solli (ANTI), Anne Mari Hoff (Orkla), Torstein Drogseth (ANTI), Reidun Næss (Orkla), Mirka Härkönen (Orkla), Christian Hygen (ANTI)
Fra venstre: Kristin Grimstad (ANTI), Elise Apall Bjørgsvik (ANTI), Per Erik Jarl (ANTI), Hege Nalum-Utaker (ANTI), Bjørn Solli (ANTI), Anne Mari Hoff (Orkla), Torstein Drogseth (ANTI), Reidun Næss (Orkla), Mirka Härkönen (Orkla), Christian Hygen (ANTI)

Orkla Health og Jordan velger ANTI som byråpartner

Vil utfordre de internasjonale gigantene innenfor tannpleie.

Publisert

Etter en reklamekonkurranse har Orkla Health og Jordan valgt ANTI som samarbeidspartner på reklame og design.

Reidun Næss, Head of Marketing & Innovation, sier følgende i en pressemelding:

– Vi var på jakt etter en byråpartner som kunne hjelpe oss å styrke merkevaren Jordan internasjonalt. I ANTI fant vi noen som både viste god forståelse av merkevare og marked, men som også turte å utfordre oss.

Selv om Jordan er markedsleder i Norge, har de en utfordrerrolle i resten av verden, der internasjonale giganter som Colgate har sterke posisjoner.

– Det er et temmelig generisk reklamespråk i denne kategorien, og Jordan har allerede en annerledeshet ved seg som vi skal rendyrke i enda større grad. Ingen kan matche Jordan på innovasjon og bærekraft, og med litt ekstra kommunikasjonskraft blir dette veldig spennende, sier leder for reklame i ANTI, Torstein Drogseth.

Det er både reklametjenester og design som Jordan og ANTI skal samarbeide om fremover. Først ut er en internasjonal lansering av et nytt kommunikasjonskonsept, som vil etterfølges av nytt pakningsdesign på deler av porteføljen.

Lanseringen av ny kommunikasjonsplattform skjer tidlig i 2024.

Powered by Labrador CMS