Hilde Tretterud er sekretariatsleder i Norsk Journalistlag.

Journalistenes fagforening skal ha ny logo – Dinamo fikk jobben

Skal bruke 1,5 millioner kroner på ny visuell identitet. 

Publisert

Norsk Journalistlag (NJ) har engasjert kommunikasjonshuset Dinamo for å lage ny visuell identitet til organisasjonen. 

Det melder Journalisten.

– Yrket endrer seg, og vi ønsker å treffe bredere innenfor de medlemskriteriene vi har, sier sekretariatsleder Hilde Tretterud til bransjeavisen.

Det skal komme både ny logo og ny nettside ut av prosessen.

NJ fikk nye nettsider så seint som i 2017, mens den eksisterende logoen har de hatt i 25 år.

– For en stund siden spurte jeg landsstyret om de visste hva logoen er ment å være, og det var ikke så mange som visste det da. Det er jo en N og en J... Men den treffer tydeligvis ikke så godt lenger, sier Tretterud til Journalisten om den eksisterende logoen.

Powered by Labrador CMS