PwC-sjefen om logokritikk: – Ganske nerdete Lene Sundsbø fant flere små feil i den nye logoen til konsulentgiganten.
Zaptec fornyer merkevaren: – Vi skal være gjenkjennelige, også uten logo Elbilladeselskapet strammer inn identiteten og lanserer en ny merkevareplattform med én ambisjon: Å bli det naturlige valget for elbillading i Europa. Plattformen lanseres med en uvanlig vri – gjennom en musikkvideo.
Her er selskapene som farger logoen i juni 21 av 25 av Norges største selskaper markerer Pride med regnbue-logoer, flagg og synlig støtte i egne kanaler. – I en tid der flere vakler, står vi trygt og bestemt, sier Telia.
Google endrer logo for første gang på ti år Google pusser opp logoen for første gang på ti år – og holder kortene tett til brystet.
Testet 1000 varianter før de landet på denne Sparebanken Norge ble lansert før helgen. Den visuelle identiteten er det Kurppa Hosk som står bak.
Digipost-appen får ny drakt Moderniseringen av appikonet er den siste i en rekke forbedringer i appen, og styrker samtidig identiteten som Posten Brings digitale postkasse.
Dette er byrået bak den «nye» RBK-logoen Rosenborg har fått ny drakt og logo. Investeringen skjer i en tid der klubbens økonomi er hardt presset.
Lite Oslo-designbyrå leverer ny visuell profil for festivalinstitusjon Designduoen på Grünerløkka har mye kultur på oppdragslista.
Journalistenes fagforening skal ha ny logo – Dinamo fikk jobben Skal bruke 1,5 millioner kroner på ny visuell identitet.
Ekspertene om den nye Norwegian-logoen: – Hvorfor ikke tørre å være mer leken? Etter over 20 år endrer Norwegian logoen. Les hva ekspertene mener om endringen.
Norwegian bytter logo Norwegian moderniserer den visuelle profilen og logoen for første gang siden etableringen i 2002.
Kristiania samler seg under én logo Målet er å styrke posisjonen mot å bli Norges første arbeidslivsuniversitet.
Citroën med ny logo og merkeidentitet – en tolkning av logoen fra 1919 Dette er den tiende logoen bilmerket lanserer: – Vår nye identitet er et elegant symbol på fremgang.
Sjømannskirken med ny logo og visuell identitet – har forenklet navnebruken Dropper navnet Norsk kirke i utlandet: – Det er Sjømannskirken vi er kjent som, og det navnet vi vil bygge videre på. Det gir en enklere kommunikasjon, sier kommunikasjonssjef Sissel Myklebust Mæland.