DNB prøver å gjenskape suksessen fra tidligere kampanjer.
DNB prøver å gjenskape suksessen fra tidligere kampanjer.

DNB lover Supersommer

Nå forenes markedsføringen til DNBs person- og bedriftskunder i kampanjen SuperSommer.

Publisert

– Nå forenes den populære Neste Sommer-kampanjen fra 2020, med en av kundefavorittene fra DNB, Supertilbud. Resultatet ble Supersommer, sier Eirik Landsend Henriksen, leder for marketingteamet som står bak Supersommer, i en pressemelding.

DNB har kombinert kampanjen «Neste sommer» med «Supertilbud»:

    «Neste sommer» ble lansert under pandemien der banken tok initiativ for å støtte reiselivsnæringen i Norge i en krevende periode, og brukte sine kanaler for å løfte norske destinasjoner og aktiviteter.

    «Supertilbud» er en fast del av DNBs fordelsprogram, der kundene mottar såkalte «Supertilbud» ved bruk av DNB-kort, både som faste rabatter gjennom året, samt ekstra rabatter via spesifikke supertilbud-helger. 

Kampanjen vil bli promotert gjennom en rekke kanaler i løpet av sommeren, inkludert TV, online video, radio, utendørsreklame, sosiale medier, bannerannonser, e-post, SMS og DNBs egne flater.

Den kreative kampanjen er utviklet av Pol, ved konsulent Petter Bryde.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS