Pakkeboksen er i sentrum i den nye reklamefilmen til Posten.

POL og Posten med følelsesladd reklamefilm

Pakkeboksen har hovedrollen i Postens nye reklamekampanje.

Publisert Sist oppdatert

Kampanjen er utviklet av reklamebyrået POL og produsert av Einar Film.

– Det er noe med Pakkeboks som føles mystisk og spennende. Det føles nesten som at pakkene bare dukker opp inne i pakkeboksen på et vis. I tillegg så er jo følelsen av å vente på at en luke skal åpne seg når man skal hente en pakke i pakkeboks ganske magisk. Den følelsen har vi forsøkt å gjenskape, sier kreatørene bak idéen i POL, Rikke Sofie Jacobsen og Pia Lystad, i en pressemelding.

Filmene som er produsert av Einar Film og regissert av Erika Calmeyer har vært laget for både Posten i Norge og Bring i Sverige med noen lokale tilpasninger.

Hovedfilmen har premiere mandag 28. august, men består også av en rekke andre kampanjeelementer.

Powered by Labrador CMS