Kraftig norsk vekst: 19 jobber på shortlist i Eurobest Etter et blytungt 2024, er Norge tilbake på nivå med tidligere år.
Bureau vinner månedens jobb: – En idé man skulle ønske man selv kom opp med Kampanjen «Chat for livet» tok psykisk helse rett inn i chattene til noen av Norges mest synlige merkevarer. Nå blir den hyllet av bransjekollegaer.
Bureau danket ut 15 konkurrenter Hvordan informere uten å skape uro? Det er kommunikasjonsnøtten Bureau nå skal knekke for Bankenes sikringsfond etter å ha slått ut 15 konkurrenter i anbudskonkurranse.
Bureau bak ny nasjonal satsing for Frilager Bureau har utviklet ny merkevareplattform og kommunikasjonskonsept for Frilager, som nå rigger seg for vekst utenfor Jæren.
Stemplet forretningsmodellen som døende. Dette svarer reklame-toppene Ahead-sjef Kjetil Botten Skogly mener reklamebyråene er nødt til å legge om driften sin. Dette svarer konkurrentene.
Design- og reklamebyrået Mos vokser Mos tar strategiske grep for å styrke sin posisjon innenfor merkevarebyggende design, og tilknytter seg både ny partner og ansatt.
Propr med frekt svar på Nordviks kåring – Ville aldri gjort det samme tilbake, svarer Nordvik – Vi som er en utfordrer i bransjen kan jo ikke la en slik mulighet til å vise oss litt fram gå ifra oss.