YouTube lanserer prisutdeling For første gang skal YouTube Works Awards samle de kreative kreftene i Norge, Sverige, Danmark og Finland til en nordisk annonse-kamp.
Kommunikasjonsbransjen går sammen om Green Camp En samlet bransje inviterer til Green Camp med fokus på bærekraft og kommunikasjon.
Sølvmikk-juryen lar seg imponere av oktober-vinneren – Klarer å fornye seg uten å miste form og tone, mener juryen.
Grand Prix til TADA for «Hem-Heim-Him-Hjem» Reklamebyrået med base i Haugesund fikk den gjeveste prisen under Sterk Reklame.
Øyvind Waage vinner æresprisen En tydelig rørt vinner mottok Kreativt Forums Ærespris under fredagsens Gullblyanten.
Jernia er lei ord som grønnvasking – I vår kommunikasjon vil vi for alt i verden unngå klisjeer og selvfølgeligheter.
Byråledere bekymret for de ansatte på hjemmekontor Kreativt Forums ferske bransjeundersøkelse viser at nær 70 prosent av byråene har innført hjemmekontor for de fleste av eller alle sine ansatte.