Farmasiet reduserer salgskostnader med AI-drevet markedsføring I et skritt for å bli et enda mer digitalt data-dreven apotek, moderniserer Farmasiet sine annonser.
Når markedsføring overskygger virkeligheten «Minoriteter har en tendens til å få skinne – på dager som passer organisasjonen best», skriver Ashkan Parvizian
Explore Trøndelag er Årets markedsfører i Trøndelag – Har satt ny standard for markedsføring i reiselivet
Sju butikker felt for markedsføring av Prime Sakene føyer seg inn i en trend der Matbransjens Faglige Utvalg (MFU) må ta stilling til leketøysforretningers markedsføring av usunne produkter overfor barn og ungdom.
Hvem er fremtidens markedsførere? «Vi har analysert over 20 000 stillingsannonser. Resultatet sier mye om hva slags kompetanse som blir viktig for markedsavdelinger fremover», skriver Aleksandra Jbara og Evgeniya Chabanova.
Forsvarssektoren går med i kampen mot grønnvasking Forsvaret, Forsvarsmateriell, Forsvarsbygg og Forsvarets forskningsinstitutt signerer i dag Grønnvaskingsplakaten.
Elkjøp med stikk til Power på TikTok I «månedens gaming deal» benytter elektronikkgiganten anledningen til å kaste et lite stikk mot konkurrenten.
Fjordkraft har valgt nytt byrå Markedsleder Fjordkraft har valgt NOSLEEPTILLBROOKLYN som ny samarbeidspartner for å få mer verdi ut av sponsoratene sine.
Satser i tøffe tider: – Vi har turt å ta risiko De fryktet ett tungt år, men i stedet har Leonberg Reklamebyrå doblet antall kunder.
Jungelens markedsføringslov – der de (tilsynelatende) grønneste overlever «Vi ser det ofte mer i ord enn i handling hos ulike markedsavdelinger og reklamebyråer der ute», skriver Jørgen Bakke Fredriksen.
Mener russen blir utsatt for ulovlig markedsføring Barne- og familiedepartementet har gitt Forbrukertilsynet et oppdrag i 2024 om å prioritere tilsyn med markedsføring og kommersielt press overfor russ.
Fjordkraft og Apriil kastet seg rundt for få med markedsføringsstuntet da konkurrenten ble kjøpt opp Fjordkraft med stunt da konkurrenten ble kjøpt opp.
Funkygines brød og influenserreklame under lupen Markedsføring av usunn mat rettet mot barn forbys. Men hva regnes som usunt? Brødene markedsført av profilen Funkygine kommer nemlig ikke gjennom WHOs nåløye.
Sverger til gammelt triks - mener mange ikke forstår nytten Mener svært få nordmenn faktisk forstår verdien av e-post som markedsføringskanal.