Lerøy feirer 125 år med et stunt: Pakker fisken inn i papirutgaven Schibsted Bergen slo på stortrommen da Lerøy Seafood feiret sitt 125 års jubileum nylig.
EM-stunt med 32 printannonser på 32 dager: – Vi angret litt etter 10-12 dager I sommer var Oda på ballen og fristet fotballsultne nordmenn med stort utvalg og dagsaktuelle startellevere gjennom hele EM.
– Pappaer kan og vet alt Kommunestrukturen i Stavanger-regionen skapte full forvirring da VG skulle dekke bortgangen til Norges mest berømte hvithval.
«For en tullete mediesak» – VG forsvarer dekning av stortingsvaras PR-jobb Arbeiderpartiets stortingsvara May Britt Lagesen må svare på flere kritiske spørsmål etter at hun fikk jobben i Geelmuyden Kiese. VG forsvarer sin dekning mot anklager om unødvendig mediehysteri.
VG-saker har skapt storm rundt forsvarssjefen: – Vi lager ikke lumske mediestrategier Forsvarets kommunikasjonssjef forteller hvordan det er å stå i stormen når sjefen blir presset av pressen.
Fjordkraft og Apriil kastet seg rundt for få med markedsføringsstuntet da konkurrenten ble kjøpt opp Fjordkraft med stunt da konkurrenten ble kjøpt opp.
– Har tenkt lenge på å gjøre et «comeback» i PR-bransjen Andreas Nyheim er tilbake i bransjen som han forlot i 2016.
Ser en endring i Sophie Elises profilering – har friheten til å velge og vrake Sophie Elise har vært gjenstand for kontroverser, men nå ser eksperter en profilendring til Norges største influenser.
Går fra VG til Apriil PR Håper å kunne komme i kontakt med og jobbe for spennende folk innen helse og medisin.
Ekspert om Dagbladets omdømme-situasjon: – Tar for gitt at det er med vilje Dagbladet har gjennomgått store endringer de siste årene. Dette har endret avisens omdømme, mener professor.
Advarer mot giftig kultur på Instagram og TikTok Jenny Huse advarer mot polariseringen i kommentarfeltene, og oppfordrer Danby Choi til å ta ansvar.
Tidligere Discovery-topp er Ingebrigtsen-brødrenes rådgiver Espen Skoland bistår Henrik, Filip og Jakob Ingebrigtsen på PR-fronten.
Marit skal dyrke sin interesse for internkommunikasjon i ny jobb Synes det er gøy å vise hvor viktig internkommunikasjon kan være.
Rune Thomas Ege forlater Hurtigruten – går til cruiserederi – Han blir svært sentral i arbeidet med å videreutvikle SeaDream.
Se filmene her: Disse TV-reklamene glemmer vi aldri «Doffen har daua», «dumme ku!» og «schmaker godt!». Noen reklamer huskes, selv om de ikke lenger er å se på skjermen.
Julie og Marthe skal jobbe med å gjøre Stavanger mer attraktiv Julie Hammer og Marthe Reienes er ansatt som merkevare- og kommunikasjonsrådgivere i næringsavdelingen i Stavanger kommune.
Slik fikk Brenna kontroll på egen sak: – Gjort alt etter boka Tonje Brenna var raskt ute da hun havnet i trøbbel om sin egen habilitet.