TUI har hengt opp lapper på oppslagstavler i noen utvalgte byer rundt om i Norge. De tre første som finner en av lappene og ringer nummeret som er oppgitt vinner et reisegavekort på 25.000 kroner som skal dekke fly, hotell og selve aktiviteten/opplevelsen.

TUI gir bort reiser, men nesten ingen vet det

I en ny kampanje gir reisearrangøren bort reiser med opplevelser inkludert. Men det er det (nesten) ingen som har oppdaget - ennå.

Publisert

Å dra på ferie kan innebære så mye mer enn å sole seg og bade. TUI ønsker å inspirere nordmenn til å løfte blikket og oppleve noe nytt på ferie.

Men i første omgang er det lurt å løfte blikket opp på en oppslagstavle nær deg i forbindelse med den nye kampanjen deres. 

Vinn en reise til Roma, Lisboa eller Kreta

– Vi har hengt opp lapper på oppslagstavler i noen utvalgte byer rundt om i Norge. Plakatene handler om tre spennende opplevelser du kan melde deg på: lage italiensk is, Fado-konsert og å teste ut livet som havfrue, sier kommunikasjonssjef i TUI Norge, Anne Mørk-Løwengreen, i en pressemelding.

Men selve gjennomføringen skjer ikke i byen plakatene henger oppe i, men på tre av TUIs reisemål rundt om i verden, nemlig Roma, Lisboa og Kreta.

De tre første som finner en av lappene og ringer nummeret som er oppgitt vinner et reisegavekort på 25.000 kroner som skal dekke fly, hotell og selve aktiviteten/opplevelsen.

Målet med kampanjen er å vise at TUI er «alt en reise kan være». 

– Mange tenker nok fortsatt på oss som en klassisk charteroperatør, men det stemmer ikke. Hos oss kan du bestille helgeturen din til Roma, drømmeferien til Zanzibar eller vinterferien på Gran Canaria. Og på alle disse reisemålene tilbyr vi unike og spennende aktiviteter og opplevelser i tillegg til sol og bad, sier Mørk-Løwengreen.

Sjekk ut din lokale oppslagstavle

I skrivende stund har lappene vært oppe i fem dager på et tjuetalls utvalgte oppslagstavler i Sverige og Norge, men foreløpig er det bare en person som har lagt merke til dem.

– Vi regnet med at det ville ta litt tid, siden vi har valgt å bruke oppslagstavler og ikke en digital løsning, men at vi bare skulle få en heldig vinner på nesten en uke hadde vi ikke trodd, sier Mørk-Løwengreen. 

Det kan altså lønne seg å kaste et ekstra blikk på den lokale oppslagstavlen i hjembyen din. Det er to reiser igjen i potten, og konkurransens siste dag er 13. juni.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS