Fra venstre: Camilla Kim Kielland (Morgenstern), Jens Petter Aarhus (Anorak) og Kristian Haukland (WAL). Foto: Yngve Garen Svardal/Anorak/WAL Over et halvt år med AI: – Vi er vel alle litt hodeløse høns Tre ulike aktører innenfor kommunikasjon og reklame forteller om sine erfaringer med kunstig intelligens så langt. Isak Egge Brønseth Journalist Publisert lørdag 05. august 2023 - 05:55 For å lese denne saken må du være abonnent Allerede abonnent? Logg inn her Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud Måneds- abonnement Tilgang på all vår journalistikk Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon Fornyes én gang i måneden 1 kr første måned Deretter 189 kr pr mnd.Ingen bindingstid KJØP Års- abonnement Tilgang på all vår journalistikk Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon Spar 378 kr Fornyes én gang i året 1.890 kr per år Ingen bindingstid KJØP Toårs- abonnement Tilgang på all vår journalistikk Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon Fornyes hvert andre år 25 prosent rabatt sett opp mot månedsabonnement i 24 måneder 3.390 kr Gjelder for to år Ingen bindingstid KJØP Allerede abonnent? Logg inn her Gå til min side ✕ wal morgenstern kunstig intelligens kristian haukland jens-petter aarhus camilla kim kielland anorak ai 0508231 nyheter Del på Facebook Del på Twitter Del på e-post