Den gode blandingen av norsk natur og luft, skitur (helst med opphold og påskesol) og kvalitetstid med familie er Katrine Skjelbreds oppskrift på en drømmepåske.
Den gode blandingen av norsk natur og luft, skitur (helst med opphold og påskesol) og kvalitetstid med familie er Katrine Skjelbreds oppskrift på en drømmepåske.

Katrine er bitt av padel-basillen: – Veldig gøy!

Har det best på jobb når hun kan ta en kaffe og skrøne og le litt sammen.

Publisert

KOM24 har stilt noen spørsmål til en rekke folk i bransjen om hva de skal gjøre denne påsken, hva de vil anbefale andre å kose seg med og hva som er det morsomste de har opplevd på jobben i år. 

I dag er det Katrine Skjelbred, digital markedsfører i Frende Forsikring, som svarer i påskepraten.

Hva skal du gjøre denne påsken?

– I tradisjonens tro pleier jeg å bruke påskedagene på hytten med familie pao Voss. 

Som regel blir det noen skiturer både bortover og nedover, men årets påskevær ser dessverre ikke så lovende ut. Men, jeg satser på hvert fall én skitur enten i Myrkdalen eller høyere oppe på Vikafjell. 

God mat og drikke, noen runder med diverse spill og quiz står nok også på to do-en hos oss. Og så skal jeg prøve å koble av med en god bok. 

Hvilke serier vil du anbefale andre å se på i påsken?

– Hvis du ikke har sjekket ut «Yellowstone» så anbefaler jeg den! 

Spillet på TV 2 er også et morsomt, nytt konsept for de som ikke har sett det enda. 

Ellers er det jo tradisjon å få med seg en british påskekrim. 

Hva synes du er det beste med påsken?

– Siden den som regel tilbringes på hytten så må jeg si den gode blandingen av norsk natur og luft, skitur (helst med opphold og påskesol) og kvalitetstid med familie. Selv om jeg ikke er fremmed for å tilbringe påskeferie i varmere strøk også. 

Hva er det morsomste du har opplevd på jobb?

– Jeg har det best når vi er på kontoret, kan ta en kaffe og skrøne og le litt sammen. Jeg jobber sammen med en kjekk, uhøytidelig og fin gjeng på marked & kommunikasjonsavdelingen i Frende. 

Og så får jeg energi når vi har gode diskusjoner og får til gode løsninger sammen, både internt og eksternt med samarbeidspartnere. 

Siden jeg er av den sosiale arten så må jeg også trekke frem at noe av det morsomste er alle de sosiale arrangementene på tvers av avdelingene. 

Akkurat nå i det siste har det gått mye i Padel også. 

Vi har en aktiv padelgruppe og i hele fjor har jeg sagt at jeg skal teste ut den nye landssporten, men det skjedde ikke før i år. Ble litt bitt av basillen og har nå kjøpt meg en racket og hittil spilt en del runder. Vi hadde nylig årets første padelturnering i Frende. Veldig gøy! 

Hvordan vil du karakterisere markedsføringsåret så langt?

– Teknologi, innovasjon og bærekraft er fortsatt det som preger de fleste diskusjoner i markedsføringsbransjen, også hos oss i forsikringsbransjen. 

Hva opplever du at folk i bransjen snakker mye om, og er det noe du mener fortjener mer oppmerksomhet?

– Opplever at det er mye fokus på hvor grensene går ved bruk av nye AI-verktøy og hvordan dette vil påvirke merkevarer fremover, på godt og potensielt vondt. Og hvordan vi spår fremtidsbruken og bekymringene noen har for arbeidsplasser. 

KI er jo først og fremst et verktøy som alt annet og vi må lære oss å bruke dette på gode måter i hverdagen. Det er mye spennende å diskutere og følge med på fremover. 

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS