Dosent Margaret Rynning ved Westerdals institutt for kommunikasjon og design, Høyskolen Kristiania, Alexander Hem, førsteamanuensis i markedsføring ved Høyskolen Kristiania, og professor ved Norges Handelshøyskole (NHH), Tor W. Andreassen.
Foto: Norwegian/Høyskolen Kristiania/NHH
Ekspertene om den nye Norwegian-logoen: – Hvorfor ikke tørre å være mer leken?
Etter over 20 år endrer Norwegian logoen. Les hva ekspertene mener om endringen.
Måneds-
abonnement
- Tilgang på all vår journalistikk
- Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
- Fornyes én gang i måneden
1 kr
første måned
Deretter 189 kr pr mnd.
Ingen bindingstid
KJØP
Års-
abonnement
- Tilgang på all vår journalistikk
- Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
- Spar 378 kr
- Fornyes én gang i året
1.890 kr
per år
Ingen bindingstid
KJØP
Toårs-
abonnement
- Tilgang på all vår journalistikk
- Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
- Fornyes hvert andre år
- 25 prosent rabatt sett opp mot månedsabonnement i 24 måneder
3.390 kr
Gjelder for to år
Ingen bindingstid
KJØP