Dosent Margaret Rynning ved Westerdals institutt for kommunikasjon og design, Høyskolen Kristiania, Alexander Hem, førsteamanuensis i markedsføring ved Høyskolen Kristiania, og professor ved Norges Handelshøyskole (NHH), Tor W. Andreassen.
Dosent Margaret Rynning ved Westerdals institutt for kommunikasjon og design, Høyskolen Kristiania, Alexander Hem, førsteamanuensis i markedsføring ved Høyskolen Kristiania, og professor ved Norges Handelshøyskole (NHH), Tor W. Andreassen.

Ekspertene om den nye Norwegian-logoen: – Hvorfor ikke tørre å være mer leken?

Etter over 20 år endrer Norwegian logoen. Les hva ekspertene mener om endringen.

Publisert

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Måneds-
abonnement

  • Tilgang på all vår journalistikk
  • Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
  • Fornyes én gang i måneden

1 kr
første måned

Deretter 189 kr pr mnd.
Ingen bindingstid

KJØP

Års-
abonnement

  • Tilgang på all vår journalistikk
  • Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
  • Spar 378 kr
  • Fornyes én gang i året

1.890 kr
per år

Ingen bindingstid

KJØP

Toårs-
abonnement

  • Tilgang på all vår journalistikk
  • Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
  • Fornyes hvert andre år
  • 25 prosent rabatt sett opp mot månedsabonnement i 24 måneder

3.390 kr
Gjelder for to år

Ingen bindingstid

KJØP

Powered by Labrador CMS