Marit Wang Tveit, merkvareansvarlig Lyse, Aina Sandvik, markedsdirektør Lyse, Astrid Rebekka Norheim, konserndirektør kunde og marked Lyse, Kristin Grimstad, daglig leder ANTI, Mats Ottdal, Kreativ leder ANTI og Tom Storsveen, Strategisk leder, ANTI.

Lyse velger ANTI

– Med hjelp av ANTI skal vi utvikle en sterk og tydelig identitet og historie som får konsernet fram i lyset, sier merkevareansvarlig. 

Publisert

Industrikonsernet Lyse står bak merkevarer som Ice og Altibox. Nå har konsernet behov for å tydeliggjøre sin egen merkevare, og sammenhengen med resten av produktene i familien. Derfor slår de seg sammen med ANTI. 

– Med hjelp av ANTI skal vi utvikle en sterk og tydelig identitet og historie som får konsernet fram i lyset, og en sterk visuell verktøykasse som binder alt sammen, sier merkevareansvarlig i Lyse, Marit Wang Tveit i en pressemelding. 

– Lyse konsern har flere satsingsområder, med viktige samfunnsoppgaver som må tas hensyn til i dette arbeidet. Derfor så vi nå behov for å utvikle nye retningslinjer slik at vi kan forvalte både produktmerkevarer og konsernmerkevare på en god måte, fortsetter hun. 

– Her har ANTI overbevist oss med sin tilnærming til våre strategiske behov og komplekse struktur, og en spesiell forståelse for historiefortelling.

Banet vei gjennom generasjoner

Arbeidet har allerede startet og daglig leder i ANTI, Kristin Eikeland Grimstad, forteller at de er «stolte over tilliten». 

– Lyse er mer enn et selskap, både for deres kunder, for deres eiere og deres ansatte, og for oss som partner. Selskapet er med på å bygge og å utvikle samfunnskritisk infrastruktur som muliggjør elektrifiseringen og digitaliseringen av Norge, sier Eikeland Grimstad. 

– Det er ganske fantastisk med alt det vi kan ta for gitt, som selvfølgeligheter, fordi Lyse har banet vei gjennom generasjoner. Det ligger mye spennende i kontrasten med å være både usynlig og uvurderlig, avslutter hun.

Powered by Labrador CMS