Matias Fosso Kristiansen (f.v), Bente Kvam Kristoffersen (daglig leder), Siri Røhr Staff og Malin Lauritzen.
Matias Fosso Kristiansen (f.v), Bente Kvam Kristoffersen (daglig leder), Siri Røhr Staff og Malin Lauritzen.

Trigger styrker laget: – Det koker

Henter konsulent, prosjektleder og innholdsrådgiver til Torggata.

Publisert

Trigger med daglig leder Bente Kvam Kristoffersen ønsker Siri Røhr Staff, Malin Lauritzen og Matias Fosso Kristiansen velkommen til byrået.

– Det koker i byrået om dagen og hva er vel mer gøy da enn å ønske flere kollegaer velkommen til Trigger, sier Kvam Kristoffersen i en pressemelding.

Trigger teller nå 40 ansatte og har en ambisjon om å få enda flere om bord, heter det videre i meldingen.

Et lett valg

Siri Røhr-Staff kommer fra jobben som nordisk PR- og kommunikasjonssjef i elektronikk-kjeden Power. Den nye Trigger-konsulenten har bakgrunn som tekstforfatter fra reklamebransjen og har tidligere blant annet jobbet som informasjonssjef i reiseselskapet Ving.

– Etter flere år på kundesiden begynte jeg å lengte tilbake til byråtilværelsen. Høyt tempo, boblende kreativitet og inspirerende kolleger var noe av det jeg savnet aller mest, og det visste jeg at jeg ville få i bøtter og spann i Trigger. Derfor var valget lett da jeg fikk muligheten til å være en del av et av Norges beste og mest spennende fagmiljøer, sier Røhr-Staff.

Hun legger til at den innovative, ambisiøse og den joviale holdningen trigget henne.

– Siri sin erfaring, spesielt fra kundesiden, inkluderer erfaring på konsernnivå. Det å få en kollega som har jobbet med komplekse problemstillinger i krevende konkurranseutsatte bransjer er gull verdt både for kundene våre og for vår egen utvikling i byrået, sier Kvam Kristoffersen.

Ble trigget

Malin Lauritzen er ny prosjektleder og har de siste fire årene jobbet som prosjektleder og daglig leder i PerPR. Hun har en bachelor i medier og kommunikasjon fra Oslo Met og har helt siden studietiden fulgt Trigger fra sidelinjen.

– Jeg har latt meg imponere av Triggers inspirerende og solide prosjekter. Trigger kombinerer strategi, teknologi og kreativitet, og leverer kommunikasjon som har effekt, som beveger folk og som utgjør en forskjell. Den innovative og ambisiøse, men også joviale holdningen trigget meg, forteller hun.

Lauritzen gleder hun seg over å komme i gang.

– Jeg forventer meg et sterkt faglig og sosialt fellesskap, et maskineri som jobber mot de samme målene, og som er gode på å få fram det beste i hverandre. Jeg håper jeg kan ta med meg all erfaringen min og bidra til å styrke Trigger-teamet ytterligere både faglig og kreativt.

Hun har jobbet både nasjonalt og nordisk, og tar med seg erfaring som Kvam Kristoffersen synes er spesielt verdifull for byrået, som etter hvert har en portefølje som strekkes seg utover egne landegrenser.

– Malin ser muligheter, er løsningsorientert og styrer prosjektene med en faglig autoritet som har imponert oss fra hun kom inn dørene i Torggata.

– Et multitalent

Matias Fosso Kristiansen startet jobben som innholdsrådgiver i Trigger i mars. Før det jobbet han som kommunikasjonsansvarlig i Brettforbundet, og har i tillegg erfaring som frilans innholdsprodusent, der han blant annet har levert både tekstproduksjon, bilder og video.

– Etter bare halvannen måned i Trigger har jeg lært vanvittig mye. For meg, som kommer fra en liten organisasjon uten noen kommunikasjonsavdeling å sparre med, har det vært spesielt lærerikt å se betydningen av en god prosess. At de geniale ideene ikke nødvendigvis bare er pønsket fram av noen få geniale hoder, men et resultat av en godt etablert arbeidsmetode og samarbeid mellom fagdisipliner.

Han har helt siden han begynte å studere kommunikasjon holdt et øye med Trigger.

– Det tror jeg først og fremst skyldes at kampanjene har truffet en nerve. I tillegg til å være bransjeledende på det faglige, har Trigger posisjonert seg innenfor et kundesegment og en form for PR som passer mine verdier veldig godt, sier han.

Kvam Kristoffersen er godt fornøyd med Fosso Kristiansen.

– Matias er rett og slett et multitalent. I tillegg til å være en sterk strateg, har han solide kreative evner. Det er høy etterspørsel etter godt innhold som beveger og engasjerer. Med Matias på laget, får vi styrket innholdsteamet med nok en knallsterk ressurs.

Powered by Labrador CMS