Landet drømmejobben i permisjon:– Avhengig av å ha en leder som spiller på lag Drømmejobben ble utlyst akkurat da Anette Johnsrud Larsåsen hadde kommet hjem fra sykehuset etter hastekeisersnitt og prematur fødsel.
Slutter i Bloom og starter for seg selv: – Det kjennes veldig godt og riktig Egentlig skulle Ane-Kamilla starte opp for seg selv, men på bursdagen sin fikk hun tidenes presang.
Maria Mena fronter ny julekampanje for Av-og-til En alkoholpåvirket voksen oppleves annerledes for barna. Det kan gjøre dem utrygge, uten at de selv forstår hvorfor. For å belyse barnets perspektiv er derfor årets kampanje «Det tredje glasset» – en litt annerledes julefortelling fra Av-og-til.
Taushet tar liv og Bloom spiller på True Crime-sjangeren Den årlige kampanjen «Taushet tar liv» markerer i år sitt tiårsjubileum og retter oppmerksomheten mot vold i nære relasjoner. Kampanjen er et samarbeid mellom Krisesentersekretariatet og Likestillings- og diskrimineringsombudet.
Oslo kommune velger Bloom Bloom skal bistå Fairtrade-hovedstaden Oslo med å øke kunnskap om rettferdig handel.
Bloom sparket i gang fusjonen med OL-kampanje for Foot Locker Snaue tre uker etter sommerens fusjon i Ahead Group var Bloom ute med sin første, store kampanje under nytt navn.
Går fortsatt i underskudd:– Vi har tatt omfattende grep Det blir en spennende høst for Ahead Group, om man skal tro på sjefen selv.
Hun blir sjef for den nye satsingen: – Vi legger huet på blokka Camilla Forberg inntar lederposisjonen i Bloom, og erkjenner at det nye prosjektet er litt skummelt.
Ahead-sjefen om den store endringen: – Må jobbe annerledes Kjetil Botten Skogly og Ahead Group gjør store endringer. Målet er å bli en mer helhetlig marketing-leverandør, ifølge sjefen.