Leger Uten Grenser og Publicis utfordret lederne på Oslo Business Forum Plasserte reklame langs reiseruten til konferansen.
JCP-byrået har åpnet Samsung pop-up-butikk Har bygget butikken som en liten sørkoreansk butikk og latt seg inspirere av både K-pop og K-tech.
Geriljastunt sjokkerer Paris I kjølevannet av OL 2024, har en reklameplat i den franske hovedstaden skapt kraftige reaksjoner.
Morgenstern med Kjerkol-stunt Da det på fredag ble klart at statsministeren måtte be nok en minister om å ta sin hatt og gå, kastet Morgenstern og JCDecaux seg rundt.
Lederskifte i JCDecaux Norge Gisle Holst Roness tar over roret for JCDecaux - Øyvind Markussen trer til side.
JCDecaux tar over milliardkontrakt fra Clear Channel Sporveien Media AS bryter med Clear Channel etter elleve år.
Hyundai kupper Colosseum kino og Oslo S for lansering: – Vi slår på stortromma – Morsomt med annonsører som vil gjøre noe ekstra.
Utendørsbransjen velger Ipsos som leverandør av neste generasjons DOOH-målinger i Norge – Vi er sikre på at den nye Outdoor Impact-løsningen vil sette den norske utendørskanalen i forkant når det gjelder mediemåling.
JCDecaux skrur ned lyden på Premier League-reklame etter flere klager Innrømmer at lyden har vært for høy på Viaplays Premier League-reklame. Nå tar de grep.
JCDecaux forventer sterk vekst av programmatisk utendørsreklame – Det er få ulemper med denne varianten, sier Marius Valle.
«The Boys»-installasjonen fra JCDecaux turnerer i Europa Aldri før har leverandøren av utendørsreklame sendt en installasjon på turne:– En stor fjær i hatten for oss, sier markedsdirektør Jo-Øystein Slinde.
JCDeacux med sin mest omfattende kampanje noensinne Står bak installasjonsserien til Prime Video Star Trek Picard.
Markedsdirektør Jo-Øystein i JCDecaux inviterer til golfmatch: – Det tapende laget må betale middagen Inviterer Kjetil Try og Haakon Dahl til å spille golf mot Øyvind Markussen og seg selv.