Finn.no med best omdømme i Norge Finn går helt til topps, Norwegian med fly-seier og Facebook med bunnplassering. Her er resultatene fra årets omdømmemåling.
Disse kan vinne årets sponsor- og eventpriser I april deler Sponsor- og eventforeningen ut tolv priser i tillegg til «Årets Samfunnsengasjement» og «Årets Bransjepris».
Jon Eivind Fornes er ny marketingsjef i BAMA Gruppen Får ansvaret med å ivareta og utvikle BAMAs merkevare, og bidra til å øke forbruket av frukt og grønt.
Vipps topper listen over best likte merkevarer for tredje året på rad Og i Danmark topper MobilePay listen: – Det er stas å ha samlet de to sterkeste merkevarene i Norden i ett selskap, sier leder for mennesker og merkevare i Vipps, Even Westerveld.
Bufdir og Atyp ble de store vinnerene på årets Mediaforum Sikret seg to av fire gull. Se alle vinnerene i denne saken!
Hege Rognlien går fra eget byrå til REMA 1000 REMA 1000 ansetter Hege Rognlien til å lede dagligvarekjedens arbeid med kommunikasjon- og pressearbeid.
Fra burger til bonde Veronika Skagestad forlater jobben som kommunikasjonssjef i McDonald’s i Norge, og går til Felleskjøpet Agri.
Diar lanserer ny modell for måling av digital dekning Benytter førstepartsdata til å beregne dekning per kampanje.
Tine snur og gjeninnfører påskekrim i år – men lover ikke at den har kommet for å bli – Det er ingen skam å snu, sier kommunikasjonsdirektøren til Tine.
I fjor raste Magnus mot at påskekrimmen forsvant fra melkekartongen – Nå har den fått plass på hvetemelet – Jeg tror det blir ganske rart å sette en diger melpose på frokostbordet.
Mills henter fra Tine og Mondelez Frode Fimreite og Marthe Romnes er siste tilskudd og går inn i sentrale roller i Mills på Grünerløkka.
Disse merkevarene troner på bærekraftstoppen - og dette er taperne Se den offisielle listen fra Sustainable Brand Index her.
Tine: - Håper vi ikke har ødelagt påsken for noen Tine vil droppe påskekrimmen på melkekartongene. Det har skapt et stort engasjement. Men Tine står på sitt.
«JEG KLIKKER! Hvorfor tror Tine at de trenger å «knytte seg til påsken»?» Magnus Hoem Iversen raser mot Tines nye påskekrimstrategi og gir reklameavdelinger med for mye tid og penger det glatte lag i denne kommentaren.
Nytt EU-forslag risikerer at merkevarer må endre emballasje og markedsføringsstrategi: – «Er du dum?» Oatly har satt i gang en global kampanje mot «amendment 171».