Hun blir ny konserndirektør for kommunikasjon og samfunnskontakt i TINE – Gleder meg stort til å ta med meg erfaringen fra andre næringer til TINE.
Slik prøver TINE og Q å vinne reklame-påsken I fjor sendte over 100 000 inn løsninger på Q-meieriets påskejakt, mens TINEs påskekrim mottok i underkant av 70 000 svar.
Johanne Kjuus blir direktør for bærekraft i TINE – For noen ganger må man tørre litt mer, og være litt mer modig.
Mener melkemangel kan skade Tines omdømme: – Tillit tar tid å bygge, men ikke å rive Tine og Nortura får kritikk for mangelen på blant annet melk og egg i butikkene. Omdømmeeksperter mener dette kan få negative konsekvenser.
Gir seg etter elleve år i TINE Camilla Heggelund går fra TINE, der hun har vært ansvarlig for flere av Norges største merkevarer, til konsulentselskapet NSB | Marketing Best Practice.
Ny brand manager i Tine: – Skal utfordre Q-Meieriene Tine henter Steffen Aabel for å riste sjokolademelk-markedet.
Strømbransjen kommer dårligst ut i ny tillitsundersøkelse – Vi ble overrasket over å finne at svært mange av virksomhetene med høy kjennskap har lav tillit i befolkningen.
Da Oscar Westerlin begynte å reklamere for YT tok det helt av – Det er veldig gøy å høre at Tine opplever en stor opptur etter all gratispromoteringen.
Se filmene her: Disse TV-reklamene glemmer vi aldri «Doffen har daua», «dumme ku!» og «schmaker godt!». Noen reklamer huskes, selv om de ikke lenger er å se på skjermen.
Flere aktører uttaler seg om omstridt praksis: – Har brent oss på dette før At samme leserinnlegg sendes ut med ulike forfattere skjer oftere enn vi vet, skal vi tro ekspert.
To aviser fikk samme innlegg fra ulike Tine-bønder: – Kommer til å fortsette sånn Rana Blad og Nordnorsk debatt mottok samme debattinnlegg, med to forskjellige avsendere.
Disse sikret seg priser i Sponsor- og Eventprisen JCP kunne juble over gull i to kategorier: – Den skyhøye konkurransen i alle kategorier er den motivasjonen vi trenger for å strekke oss det lille ekstra hver dag.
Finn.no med best omdømme i Norge Finn går helt til topps, Norwegian med fly-seier og Facebook med bunnplassering. Her er resultatene fra årets omdømmemåling.
Disse kan vinne årets sponsor- og eventpriser I april deler Sponsor- og eventforeningen ut tolv priser i tillegg til «Årets Samfunnsengasjement» og «Årets Bransjepris».
Jon Eivind Fornes er ny marketingsjef i BAMA Gruppen Får ansvaret med å ivareta og utvikle BAMAs merkevare, og bidra til å øke forbruket av frukt og grønt.