– Hos oss var alle avdelinger representert da vi begynte å snuse på denne ideen, og det var enkelt å bestemme oss for å lage en «juleframsnakk»-kalender, forteller kreativ leder Morten Lervaag Jacobsen.
Foto: Jens Werner Andersen / Skjermdump Hill+Knowlton LinkedIn
Hill+Knowlton har laget juleframsnakk»-kalender
– Vi synes det er viktig å kunne framsnakke folk som jobber med faget, og at det også er folk som ikke nødvendigvis jobber i byråer.
Måneds-
abonnement
- Tilgang på all vår journalistikk
- Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
- Fornyes én gang i måneden
1 kr
første måned
Deretter 189 kr pr mnd.
Ingen bindingstid
KJØP
Års-
abonnement
- Tilgang på all vår journalistikk
- Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
- Spar 378 kr
- Fornyes én gang i året
1.890 kr
per år
Ingen bindingstid
KJØP
Toårs-
abonnement
- Tilgang på all vår journalistikk
- Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
- Fornyes hvert andre år
- 25 prosent rabatt sett opp mot månedsabonnement i 24 måneder
3.390 kr
Gjelder for to år
Ingen bindingstid
KJØP