– Det foreller en historie om at man ikke anerkjenner god kommunikasjon og det som et virkemiddel. og viss man da tror at man kjøper konsulenttjenester, mens man egentlig kjøper reklameplass på TV 2, så det ikke mulig å fortsette det ordskiftet om hvordan man kommuniserer da

Bransjetopp reagerer sterkt på rapport om offentlig kommunikasjonsbruk

– Det er åpenbart at når du ser på områder som staten ikke lykkes på, så vil det være et stort innslag av manglende eller for dårlig kommunikasjon.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Måneds-
abonnement

  • Tilgang på all vår journalistikk
  • Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
  • Fornyes én gang i måneden

1 kr
første måned

Deretter 189 kr pr mnd.
Ingen bindingstid

KJØP

Års-
abonnement

  • Tilgang på all vår journalistikk
  • Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
  • Spar 378 kr
  • Fornyes én gang i året

1.890 kr
per år

Ingen bindingstid

KJØP

Toårs-
abonnement

  • Tilgang på all vår journalistikk
  • Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
  • Fornyes hvert andre år
  • 25 prosent rabatt sett opp mot månedsabonnement i 24 måneder

3.390 kr
Gjelder for to år

Ingen bindingstid

KJØP

Powered by Labrador CMS