Gledelig jul, ja! - Med et underliggende budskap om et samfunn med enda mindre behov for mennesker og dens input, ekspertise og preg, sier illustratøren.
Gledelig jul, ja! - Med et underliggende budskap om et samfunn med enda mindre behov for mennesker og dens input, ekspertise og preg, sier illustratøren.

Er skuffet over at Sporveien bruker kunstig intelligens i julekampanje

Sporveien har utvilsomt spart ganske mye penger på å lage årets julekampanje med kunstig intelligens, en realitet frilans illustratøren oppfatter som urettferdig.

Publisert

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Måneds-
abonnement

  • Tilgang på all vår journalistikk
  • Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
  • Fornyes én gang i måneden

1 kr
første måned

Deretter 189 kr pr mnd.
Ingen bindingstid

KJØP

Års-
abonnement

  • Tilgang på all vår journalistikk
  • Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
  • Spar 378 kr
  • Fornyes én gang i året

1.890 kr
per år

Ingen bindingstid

KJØP

Toårs-
abonnement

  • Tilgang på all vår journalistikk
  • Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
  • Fornyes hvert andre år
  • 25 prosent rabatt sett opp mot månedsabonnement i 24 måneder

3.390 kr
Gjelder for to år

Ingen bindingstid

KJØP

Powered by Labrador CMS