TRY sine pinlige KI-tabber TRY snublet grovt da de glemte å sette budsjett på sin studieveileder for UiB. Og Skodas «Blåtur»-tjeneste viste seg å være alt annet enn handikapvennlig.
Dette er Schibsteds oppskrift på en vellykket kampanje Delte vinneroppskriften på konferanse i Bergen.
Byråenes bruk av KI: Så langt har de kommet nå Hele 88 prosent sier at de bruker en form for generativ KI.
Ny rapport: Kunstig intelligens kan øke Norges verdiskaping betydelig – Både næringslivet og politikerne må gjøre mye mer om Norge skal lykkes med å bruke KI.
Sporveien trekker stillinger i markeds- og kommunikasjonsavdelingen Dette skjer på grunn av pågående «organisatoriske endringer», som kommunikasjonssjefen understreker.
Er skuffet over at Sporveien bruker kunstig intelligens i julekampanje Sporveien har utvilsomt spart ganske mye penger på å lage årets julekampanje med kunstig intelligens, en realitet frilans illustratøren oppfatter som urettferdig.
Bygger AI-plattform for vekst i sosiale medier: – Mange eldre med litt grå hår rundt omkring Som en del av studiene har gjengen i WePost laget et omfattende Ai-verktøy.
Slik mener TRY-huset at AI vil endre markedsføring – Vi må bruke de verktøyene vi har tilgjengelig og selv om AI ikke kan erstatte menneskelig kreativitet fordi verktøyene er begrenset av egen læring og data – bør det i hvert fall ikke sette en stopper.