Øyvind Waage ble hyllet da han mottok æresprisen: – Tusen takk.
Øyvind Waage ble hyllet da han mottok æresprisen: – Tusen takk.

Øyvind Waage vinner æresprisen

En tydelig rørt vinner mottok Kreativt Forums Ærespris under fredagsens Gullblyanten.

Publisert Sist oppdatert

(CLARION HOTEL THE HUB, OSLO): Under kveldens prisutdeling ble det totalt delt ut 10 gull, 15 sølv, 8 bronser og 19 diplomer. I tillegg deles det ut fem spesialpriser.

  • Kreativt Forums Ærespris går til kreativ leder i Per Høj, Øyvind Waage.

Tidligere i kveld vant Per Høj med «Ikke vær munk når du velger pizza» for Orkla Foods innen kategorien «Film».

Byrå:GullSølvBronseDiplom
Try3547
Anorak163
Sollin Sæle2
Anti21
Pol121
Kind1
Morgenstern11
Brunch1
Bleed1
SMFB12
NORD DDB1
Per Høj1
Atyp2
Neue Design Studio1
Trigger1

I kampanjen fra oktober 2020 møter vi folk som som forvandles til munker ved frysedisken, og derfor mener du må «dra på litt» hvis du har bestemt deg for å spise frossenpizza. Filmen er laget for Orkla Foods og deres produkt BigOne med slagordet «Ikke vær munk når du velger pizza».

  • Kreativt Forums Kundeprisen går til Skatteetaten
  • Brings DM-pris går til kampanjen «Handle With I Don’t Care» av Apriil for Strahl
  • Tett På (Amedia Medias Salg og Markeds pris for annonser i lokale medier): Byrået Stine Livgård gikk til topps for 2020. Kampanjen var skapt for annonsøren Hvaltorvet, Sandefjord Byen vår.
  • Gullmikken (P4 og Bauer Medias pris for radioreklame) går til kampanjen «Les bedre» laget av TRY og produsert av Sagveien Resort for Den norske forleggerforening
Powered by Labrador CMS