Magnus Hoem Iversen, Magne Supphellen og Karl-Fredrik Tangen mener alle TV 2s navneendringer er positive og på tide. Selv om bruken av direkte-navnet splitter dem litt. Sigrid Haaland/NHH/Høyskolen Kristiania Merkevare-eksperter hyller TV 2s navneendringer – Dette burde de gjort for lenge siden! Yngve Garen Svardal Nyhetsredaktør Publisert torsdag 15. september 2022 - 14:57 Sist oppdatert søndag 16. oktober 2022 - 17:15 For å lese denne saken må du være abonnent Allerede abonnent? Logg inn her Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud Måneds- abonnement Tilgang på all vår journalistikk Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon Fornyes én gang i måneden 1 kr første måned Deretter 189 kr pr mnd.Ingen bindingstid KJØP Års- abonnement Tilgang på all vår journalistikk Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon Spar 378 kr Fornyes én gang i året 1.890 kr per år Ingen bindingstid KJØP Toårs- abonnement Tilgang på all vår journalistikk Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon Fornyes hvert andre år 25 prosent rabatt sett opp mot månedsabonnement i 24 måneder 3.390 kr Gjelder for to år Ingen bindingstid KJØP Allerede abonnent? Logg inn her Gå til min side ✕ magnus hoem iversen magne supphellen tv 2 karl-fredrik tangen høyskolen kristiania brand cognition merkevare nyheter nhh merkevarestrategi Del på Facebook Del på Twitter Del på e-post