– Jeg skal sørge for at vi holder en rød tråd i kommunikasjonen vår på sosiale medier, og tar plass., sier Christoffer Dahl. Foto: KPMG Christoffer skal sørge for at KPMG tar mer plass i sosiale medier Disse plattformene prioriteres av den nye SoMe-sjefen. Anette Johansen-Desjardin Journalist Publisert torsdag 08. juni 2023 - 13:17 Sist oppdatert torsdag 08. juni 2023 - 13:19 For å lese denne saken må du være abonnent Allerede abonnent? Logg inn her Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud Måneds- abonnement Tilgang på all vår journalistikk Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon Fornyes én gang i måneden 1 kr første måned Deretter 189 kr pr mnd.Ingen bindingstid KJØP Års- abonnement Tilgang på all vår journalistikk Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon Spar 378 kr Fornyes én gang i året 1.890 kr per år Ingen bindingstid KJØP Toårs- abonnement Tilgang på all vår journalistikk Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon Fornyes hvert andre år 25 prosent rabatt sett opp mot månedsabonnement i 24 måneder 3.390 kr Gjelder for to år Ingen bindingstid KJØP Allerede abonnent? Logg inn her Gå til min side ✕ synlighet instagram kpmg linkedin nyheter sosiale medier compedge christoffer dahl digital markedsfører Del på Facebook Del på Twitter Del på e-post
– Vi skal ikke rette strenge pekefingere, men gjøre folk bevisste på at det er lurt å kutte en enhet her og der,