Caroline Riis har fått plass i hovudjuryen i Cannes Lions Skal vera med og kåra dei beste kampanjane i print & publishing frå det siste året.
Derfor er Kvikk Lunsj og Solo identisk med påsken – I tider preget av usikkerhet blir det ekstra viktig for oss å søke trygghet og stabilitet gjennom våre tradisjoner.
Derfor starter de TRY Innsikt: – Viktigere enn noen gang Konsernet tar grep for å møte utfordringer i markedet.
Duoen fra TRY Reklame skal representere Norge i Young Lions Digital Mathias Sandvik og Hallvard Vaaland skal representere Norge i Cannes i juni.
Nasjonalforeningen for folkehelsen med ny demenskampanje Lanserer en ny film for å styrke bevisstheten rundt demens og foreningens arbeid med sykdommen.
Jeppe Gjesti går fra TRY etter åtte år – Jeg tenkte det var på tide å utfordre meg selv innen et nytt fagområde.
Byråmemes: – Vi er noen idioter som hever lønn i reklamebransjen Reklamebransjen har fått sitt eget satiriske speilbilde på Instagram-kontoen @byraamemes.
Hanan Jahr ansatt som ny kommersiell leder i TRY Reklamebyrå – Vil i sin nye rolle bli svært viktig for TRY og våre kunder.
Usikkerhet, kutt og tregt marked. Dette er status for reklamebransjen Giganten NoA har kuttet ti prosent av de ansatte i Norge.
Han møtte motstand internt. Men Kjetil Try mener dette valget er det viktigste han har tatt: – En genistrek Kjetil Try forteller om hvorfor han ikke ville ha mailadresser, hvorfor han la ned mobilforbud på kontoret, hvorfor en av landets mest suksessrike forfattere er TRYs lykketroll og om hva som kanskje er det viktigste kjøpet som har gjort TRY til landets klart største kommunikasjonshus.
Nord DDB sikret seg gullkontrakt med Visit Norway Stakk av med avtale som Trigger har hatt i flere år.
TRY-duoen har lært seg å drepe hverandres ideer I snart sju år har Eirik Sørensen og Caroline Riis jobbet i tospann. Mandag vant de gull i Cannes og røper hvorfor samarbeidet fungerer så bra.