TRY med global kampanje for WWF Mens verden venter på å feire nye sportsrekorder under OL i Paris, setter WWF International og TRY søkelyset på rekordene vi ikke har lyst til å slå.
– Det er ikke før man er verdens beste at jobben er gjort! Caroline Riis om drømmeoppgaven i jury, ambisjoner og forventninger for framtiden.
Her feirer TRY med sjampanje, men bakteppet er alvorlig Priroiterer å reise til Cannes til tross for at byrået opplever tøffe tider.
Den nordiske kampen om løvene: Er Norge ei kreativ sinke? «Med berre sju shortlists i Cannes, står ikkje jubelen i taket i den norske kreative industrien. Men korleis gjer me det eigentleg på den internasjonale scena?», spør KOM24-redaktør Yngve Garen Svardal.
Caroline Riis og Eirik Sørensen sikret TRY sin tredje løve på rad TRY sikrer seg sin 37. løve på 2000-tallet.
GK dropper å reise til Cannes – dette gjør de andre byråene Mandag braker det løs med Cannes Lions. Men det blir ikke mange norske stemmer der nede.
Cannes Lions: Så mange færre bidrag kommer fra Norge i år Norke byrå og annonsører skrur igjen kranene. Antall bidrag fra Norge stuper til Cannes Lions.
Kjetil Try: – Har tenkt på dette i et par år nå Frykter på ingen måte at han blir en sjuende far i huset. – Da blir jeg i så fall en jævlig klok sjuende far i huset.
Caroline Riis har fått plass i hovudjuryen i Cannes Lions Skal vera med og kåra dei beste kampanjane i print & publishing frå det siste året.
Derfor er Kvikk Lunsj og Solo identisk med påsken – I tider preget av usikkerhet blir det ekstra viktig for oss å søke trygghet og stabilitet gjennom våre tradisjoner.
Derfor starter de TRY Innsikt: – Viktigere enn noen gang Konsernet tar grep for å møte utfordringer i markedet.