– Ingen sitter på den eksakte oppskriften over hva som funker best, og jeg tror det trengs en blanding av både kunnskap og mye flaks, sier markedssjef Aleksandra Dybdal Holthe, om TikTok-satsingen til Lyko Norge. Her fra flagship-butikken i Karl Johans gate i Oslo.

Nå vil Lyko satse på TikTok: – Vi hopper på karusellen i fart og ser hva som skjer

Satser på TikTok så snart rett person er på plass.

Publisert

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Måneds-
abonnement

  • Tilgang på all vår journalistikk
  • Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
  • Fornyes én gang i måneden

1 kr
første måned

Deretter 189 kr pr mnd.
Ingen bindingstid

KJØP

Års-
abonnement

  • Tilgang på all vår journalistikk
  • Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
  • Spar 378 kr
  • Fornyes én gang i året

1.890 kr
per år

Ingen bindingstid

KJØP

Toårs-
abonnement

  • Tilgang på all vår journalistikk
  • Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
  • Fornyes hvert andre år
  • 25 prosent rabatt sett opp mot månedsabonnement i 24 måneder

3.390 kr
Gjelder for to år

Ingen bindingstid

KJØP

Powered by Labrador CMS