– Ingen sitter på den eksakte oppskriften over hva som funker best, og jeg tror det trengs en blanding av både kunnskap og mye flaks, sier markedssjef Aleksandra Dybdal Holthe, om TikTok-satsingen til Lyko Norge. Her fra flagship-butikken i Karl Johans gate i Oslo.
Foto: Anette Johansen-Desjardin
Nå vil Lyko satse på TikTok: – Vi hopper på karusellen i fart og ser hva som skjer
Satser på TikTok så snart rett person er på plass.
Måneds-
abonnement
- Tilgang på all vår journalistikk
- Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
- Fornyes én gang i måneden
1 kr
første måned
Deretter 189 kr pr mnd.
Ingen bindingstid
KJØP
Års-
abonnement
- Tilgang på all vår journalistikk
- Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
- Spar 378 kr
- Fornyes én gang i året
1.890 kr
per år
Ingen bindingstid
KJØP
Toårs-
abonnement
- Tilgang på all vår journalistikk
- Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
- Fornyes hvert andre år
- 25 prosent rabatt sett opp mot månedsabonnement i 24 måneder
3.390 kr
Gjelder for to år
Ingen bindingstid
KJØP