Petter Lønningen Yngve Garen Svardal Høyskolen Kristiania lar kunstig intelligens ta seg av markedsføringen for dem Har eget studium i kunstig intelligens. Hvorfor da ikke la datamaskinen lage markedsføringen for studiet? Yngve Garen Svardal Nyhetsredaktør Publisert mandag 13. februar 2023 - 05:55 For å lese denne saken må du være abonnent Allerede abonnent? Logg inn her Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud Måneds- abonnement Tilgang på all vår journalistikk Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon Fornyes én gang i måneden 1 kr første måned Deretter 189 kr pr mnd.Ingen bindingstid KJØP Års- abonnement Tilgang på all vår journalistikk Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon Spar 378 kr Fornyes én gang i året 1.890 kr per år Ingen bindingstid KJØP Toårs- abonnement Tilgang på all vår journalistikk Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon Fornyes hvert andre år 25 prosent rabatt sett opp mot månedsabonnement i 24 måneder 3.390 kr Gjelder for to år Ingen bindingstid KJØP Allerede abonnent? Logg inn her Gå til min side nyheter ai chatgpt høyskolen kristiania petter lønningen kunstig intelligens 1302231 Del på Facebook Del på Twitter Del på e-post