Juryen i Magnet Awards skal kåre vinnere i sju ulike kategorier.
Juryen i Magnet Awards skal kåre vinnere i sju ulike kategorier.

I år skal den beste stillingsannonsen kåres på Magnet Awards

– Her håper jeg vi får noen fabelaktige bidrag fra små virksomheter som ellers ikke kan konkurrere med de store, sier årets jurygeneral Hans Petter Stub.

Publisert Sist oppdatert

– Employer branding er i vinden og det siste året har det vært flere store konferanser på fagområdet. Det forteller oss at employer branding er viktig i norsk næringsliv, sier konkurranseansvarlig for Magnet Awards i ANFO, Julie Rønning-Arstad, i en pressemelding.

ANFOs Magnet Awards er en årlig konkurranse som anerkjenner prestasjoner innen employer branding. Konkurransen gir arbeidsgivere og byråene deres muligheten til å vise fram arbeidet som gjøres for å skape en attraktiv arbeidsplass og kommunisere merkevarefordeler til potensielle ansatte.

– Derfor er det stas at ANFO arrangerer nettopp Magnet Awards, slik at vi kan hedre de beste arbeidene innen employer branding og rekruttering.

Onsdag åpner konkurransen for innsending av case i sju ulike kategorier:

  • Årets helhetlige employer branding

  • Årets kampanje overfor egne medarbeidere

  • Årets kampanje overfor erfarne

  • Årets kampanje overfor studenter

  • Årets stillingsannonse

  • Åpen klasse

  • Årets fagperson for employer branding - gratis deltakelse

Introduserer ny kategori

Nytt av året er den nye kategorien «Årets stillingsannonse».

Dette er juryen som skal kåre årets beste bidrag i Magnet Awards.
Dette er juryen som skal kåre årets beste bidrag i Magnet Awards.

– Nå skal vi finne landets beste stillingsannonser! Vi leter etter de som engasjerer, er kreative og som skiller seg ut fra den intetsigende mengden av stillingsannonser. Dette blir veldig morsomt! Vi håper på å få inn mange gode bidrag som bruker et godt språk, der budskapet treffer riktig målgruppe og ikke minst at annonsen representerer virksomheten sin på en strålende måte.

Fjorårets vinner av æresprisen og jurygeneral Hans Petter Stub i Whydentify, gleder seg aller mest til den nye kategorien.

– Her håper jeg vi får noen fabelaktige bidrag fra små virksomheter som ellers ikke kan konkurrere med de store. Men nettopp her kan hvem som helst vinne. Hvem har noen kreative krumspring, hvem har styrt unna floskelfella?

Representerer bransjen

Årets jury i Magnet Awards består av fagpersoner fra både byrå- og annonsørsiden, og kompetansen deres favner bredt innen fagfeltet employer branding. Juryen ledes av jurygeneral Hans Petter Stub fra Whydentify.

Jurymedlemmene i Magnet Awards 2023:

  • Ellen Jorun Bergem, Obos

  • Hanne Revholt, Skatteetaten

  • Håkon Svebakk, DNV

  • Kjersti Alnes, Amesto Marketing

  • Kristin Selfors, Hyper

  • Lykke Renee Skimten, Gjensidige

  • Nana Stojanovic, Sopra Steria

  • Tonje Sandgrind Refvik, DNB

  • Carlo Duraturo, Universum

  • Christian Scheen, Skanska

  • Henriette Bale, Tine

  • Hans Petter Stub, Whydentify

– Årets jury representerer store deler av bransjen og jeg er sikker på at denne gjengen med kompetente folk kommer til å gjøre en fremragende jobb med juryeringen, avslutter Rønning-Arstad i ANFO.

Prisutdelingen arrangeres på Ingensteds i Oslo den 15. juni.



Powered by Labrador CMS