NAF lanserer nytt samarbeid med Vipps
Anti har laget en moderne vri på en klassisk western stand-off.
Denne artikkelen er over to år gammel.
NAF ønsker å gjøre betaling av bilsalg sikrere og integrerer derfor betaling med Vipps i sin digitale kjøpekontrakt.
– Vi i Vipps skal forenkle, og det er dette et veldig godt bevis på. NAF sin digitale kjøpekontrakt hadde allerede forenklet en omstendelig prosess, så at vi fikk være med å gjøre den enda enklere har vært en glede, sier markedshode i Vipps, Eivind Hjermstad-Sollerud.
Forsterker følelsen i dramatiseringen
Usikkerheten rundt bilslag er årsaken til samarbeidet.
– Tidligere har man måtte forholde seg til den ubehagelige følelsen av å ikke vite om du faktisk får pengene på kontoen. Det bestemte vi oss for å gjøre noe med, og nå kan du signere kjøpekontrakten digitalt og få pengene overført til kontoen med et Vipps, sier produktutvikler i NAF, Espen Andreassen i en pressemelding.
For å gjøre dette kjent har NAF og Vipps utviklet en kampanje i samarbeid med ANTI, med Jarand Herdal fra Motion Blur på regi.
– Denne problematikken er et ubehag de fleste av oss vil unngå, så hvorfor ikke bare forsterke denne følelsen i dramatiseringen? Og hva passer vel bedre enn en moderne vri på en klassisk western stand-off?, spør kreativt team i ANTI, Gerd Marie Stangeland og Nina Bugge.
Kampanjen går live i uke 18, med hovedvekt på sosiale og digitale medier.