F.v.Siri Carlsen fra Apeland, daglig leder Bente Kvam Kristoffersen, Eirik Natlandsmyr fra Sjakkforbundet, Martin Grevstad fra Schibsted og Sandra Hasselknipe fra Tappin.
F.v.Siri Carlsen fra Apeland, daglig leder Bente Kvam Kristoffersen, Eirik Natlandsmyr fra Sjakkforbundet, Martin Grevstad fra Schibsted og Sandra Hasselknipe fra Tappin.

Trigger vokser på PR og styrker laget

Henter rådgivere fra Schibsted, Sjakkforbundet, Tappin og Apeland.

Publisert

Trigger, som i fjor ble kåret til Årets PR-byrå under byråprofil, og i vår ble kåret til årets Nordiske PR-byrå i Sabre, ruster ytterligere opp, og har signert fire nye forsterkninger. Byrået henter fra Apeland, Schibsted, Sjakkforbundet og Tappin.

– Vi er i en spennende vekstfase der PR-muskelen vår er i ferd med å bli skikkelig sterk. Nå styrker vi den ytterligere med tre solide rådgivere samt en stødig prosjektleder på laget, sier Bente Kvam Kristoffersen, daglig leder i Trigger.

Siri Carlsen, Eirik Natlandsmyr og Martin Grevstad er nye PR-rådgivere, mens Sandra Hasselknipe kommer inn som prosjektleder.

– PR er kjernen i alt vi gjør og står sentralt i alle våre leveranser. Det er i samspillet mellom PR og vår kreative kraft fra kreatører, innholdsrådgivere og resten av teamet vi virkelig leverer verdier for kundene våre.

– Halvgammel og mer erfaren

Martin Grevstad kommer fra jobben som PR- og kommunikasjonsansvarlig for Mitt anbud i Schibsted.

– Jeg har hatt fem fantastiske år i Schibsted der jeg har lært utrolig mye og utviklet meg masse. Men nå var tiden inne for nye utfordringer. Jeg ønsket et større fagmiljø og lengtet tilbake til byråbransjen. Sist jeg jobbet som rådgiver var jeg ung og uerfaren, nå er jeg halvgammel og betydelig mer erfaren.

Han har også erfaring fra Apotekerforeningen og Burson-Marsteller, og gleder seg til å bli en del av Trigger-laget.

– Allerede har jeg sett at Trigger-gjengen er noen maskiner som kan få til nesten hva som helst. De kreative kampanjene får ofte mye oppmerksomhet – og det med rette, men jeg er minst like imponert over arbeidet som gjøres med å posisjonere og synliggjøre de mindre kjente kundene. Evnen til å tenke utenfor boksen, også i det tradisjonelle PR-arbeidet, skiller Trigger fra andre byråer, sier Grevstad.

Trigger henter også inn Eirik Natlandsmyr, som kommer fra jobben som generalsekretær i Sjakkforbundet. Han har erfaring fra bistandsorganisasjonen CARE og han har vært generalsekretær i unge Venstre.

– Jeg har hørt mye bra om Trigger, både om flinke folk og gode arbeidsmetoder. Det var det spennende å kunne bli en del av. Jeg ser mest fram til å jobbe i et sterkt faglig kommunikasjonsmiljø, og kunne jobbe med mange ulike oppgaver og fagfelt. Her tror jeg evnen min til å få rask oversikt og forståelse over situasjoner og nye fagområder vil komme godt med, sier Natlandsmyr.

– Et vinner-byrå

Den tredje PR-rådgiveren tar for øyeblikket en bachelor i PR og kommunikasjon ved Høyskolen Kristiania. Siri Løkting Carlsen kommer fra Apeland og har i tillegg ti års erfaring innenfor retail.

– Jeg har fulgt med på Trigger siden før jeg startet på studiene, og har lenge hatt et ønske om å jobbe her. Trigger er for meg et vinner-byrå, med guts og høyt kompetansenivå. Jeg mener derfor jeg kan hente mye kunnskap og lærdom her, og det er et sted jeg uten tvil vil ha en bratt læringskurve, med kollegaer som utfordrer meg.

Hun gleder seg til å jobbe mer direkte med kunder.

– All den kunnskapen kunden sitter med, er utrolig viktig for oss som skal jobbe med kommunikasjon. Det er utrolig hvor mye man kan lære av hverandre, og å bruke det i å fortelle gode og engasjerende historier gleder jeg meg veldig til. Jeg tror også at min erfaring fra salg og retail er styrker jeg kommer til å ta med meg inn i kundearbeidet.

Lav terskel for å sparre

I tillegg til tre PR-rådgivere, er prosjektleder Sandra Hasselknipe også blitt en fast del av Trigger-laget.

– Jeg gleder meg til å være en del av prosessen med å utarbeide konsepter som engasjerer mennesker. Det beste med Trigger er alle de bra folkene, som hele tiden inspirerer og motiverer hverandre til å finne de beste løsningene, sier Hasselknipe.

Hun kommer fra jobben som Head of marketing and customer experience i Tappin.

– Jeg kommer fra et gründermiljø der alle gjør litt av alt, så ingen oppgaver er for store eller små. I Trigger har jeg merket meg at selv om alle har sine ansvarsområder, så er det lav terskel for å bidra og sparre med hverandre når det trengs. Det passer meg bra!

Powered by Labrador CMS