Flere bedrifter omfavner TikTok-trender mens eksperter advarer TikTok-trenden sprer seg raskt – men er det på tide å gi seg mens leken er god?
Lerøy feirer 125 år med et stunt: Pakker fisken inn i papirutgaven Schibsted Bergen slo på stortrommen da Lerøy Seafood feiret sitt 125 års jubileum nylig.
To nye talenter til Geelmuyden Kiese Stijn van Oorschot (25) og Magnus Steen Selvik (26) starter som konsulenter denne høsten.
Ina Tullut er ny kom-rådgiver i LMI Kommer fra journalist-jobb i TV 2, og blir rådgiver i Legemiddelindustrien (LMI).
Tidligere TV 2-topp blir pressesjef for byrådslederen i Bergen Rune Indrøy trer inn som pressesjef for Christine Meyer.
Ser en endring i Sophie Elises profilering – har friheten til å velge og vrake Sophie Elise har vært gjenstand for kontroverser, men nå ser eksperter en profilendring til Norges største influenser.
Tror «Bamsegutt»-saken vil skade NRKs omdømme NRK er i hardt vær, og trakk tilbake serien «Ingen elsker Bamsegutt». Nå mener flere at rikskringkasteren har fått en ripe i lakken.
Forlater fast jobb i Aftenposten for å bli kommunikasjonsrådgiver Har fått vikariat i Kulturdirektoratet
Ekspert om Foreningen FRI sitt pedofili-svar: – De kunne ikke gjort noe annet Foreningen FRI valgte å ta avstand fra egen historie etter en artikkel i Aftenposten.
«Ei sinnssjuk reise»: Menneska som skapte norsk PR-historie Då andre verdskrig var over var det mange nordmenn som var svært fasinert over dette med public relations. Slik utvikla bransjen seg til det me kjenner i dag.
Han møtte motstand internt. Men Kjetil Try mener dette valget er det viktigste han har tatt: – En genistrek Kjetil Try forteller om hvorfor han ikke ville ha mailadresser, hvorfor han la ned mobilforbud på kontoret, hvorfor en av landets mest suksessrike forfattere er TRYs lykketroll og om hva som kanskje er det viktigste kjøpet som har gjort TRY til landets klart største kommunikasjonshus.
Nytt merkevarebudskap skal styrke Aftenpostens posisjon Aftenposten lanserer i disse dager sitt nye merkevarebudskap, “Forstå hvorfor”. Budskapet er utviklet i samarbeid med Los & Co, og skal minne lesere og abonnenter på at de får noe annet og mer fra Aftenposten.
Nesten 7000 setninger måtte leses inn før Aftenposten fikk sin egen AI-stemme i lydartikler – Ekte stemmer er fortsatt best, men vi tror dette vil høres annerledes ut om noen år,
Equinor-toppen var redd annonsørinnholdet ville ødelegge Forklart-podkasten – Jeg hadde, og har, stor respekt for Forklart, og kjente virkelig på følelsen av å være med å ødelegge suksess-podkasten til Aftenposten.