Tror «Bamsegutt»-saken vil skade NRKs omdømme NRK er i hardt vær, og trakk tilbake serien «Ingen elsker Bamsegutt». Nå mener flere at rikskringkasteren har fått en ripe i lakken.
Forlater fast jobb i Aftenposten for å bli kommunikasjonsrådgiver Har fått vikariat i Kulturdirektoratet
Ekspert om Foreningen FRI sitt pedofili-svar: – De kunne ikke gjort noe annet Foreningen FRI valgte å ta avstand fra egen historie etter en artikkel i Aftenposten.
«Ei sinnssjuk reise»: Menneska som skapte norsk PR-historie Då andre verdskrig var over var det mange nordmenn som var svært fasinert over dette med public relations. Slik utvikla bransjen seg til det me kjenner i dag.
Han møtte motstand internt. Men Kjetil Try mener dette valget er det viktigste han har tatt: – En genistrek Kjetil Try forteller om hvorfor han ikke ville ha mailadresser, hvorfor han la ned mobilforbud på kontoret, hvorfor en av landets mest suksessrike forfattere er TRYs lykketroll og om hva som kanskje er det viktigste kjøpet som har gjort TRY til landets klart største kommunikasjonshus.
Nytt merkevarebudskap skal styrke Aftenpostens posisjon Aftenposten lanserer i disse dager sitt nye merkevarebudskap, “Forstå hvorfor”. Budskapet er utviklet i samarbeid med Los & Co, og skal minne lesere og abonnenter på at de får noe annet og mer fra Aftenposten.
Nesten 7000 setninger måtte leses inn før Aftenposten fikk sin egen AI-stemme i lydartikler – Ekte stemmer er fortsatt best, men vi tror dette vil høres annerledes ut om noen år,
Equinor-toppen var redd annonsørinnholdet ville ødelegge Forklart-podkasten – Jeg hadde, og har, stor respekt for Forklart, og kjente virkelig på følelsen av å være med å ødelegge suksess-podkasten til Aftenposten.
Aftenposten: PR-ansatte i Bane Nor får gratis massasje på grunn av medietrykket rundt Follobanen Oppgir at massasje-tilbudet gis for å forhindre belastningsskader og mulig sykefravær.
Sendte gravøl til influensere som promo for TV-serie Gikk for et utradisjonelt format da de skulle markedsføre en TV-serie.
Slik er Aftenpostens rutiner for annonsering: – Timing og kontekst er avgjørende Noen ganger må mediehuset gå i dialog med annonsører for å unngå uheldige situasjoner.
Aftenposten: Flere Ap-topper advarte mot hemmelige kundelister Men etter at Kristoffer Thoner ble hentet inn av Jonas Gahr Støre – har det blitt stille.
Ble kalt «Satans lånekasse» – bruker «kallenavnet» på Instagram: – Vi bjudar på – Kjært barn har mange navn, og vi vet at mange har et litt elsk-hat-forhold til oss.
Publicis henter fra Schibsted, Mastiff og JCP: – Tre fagpersoner fra øverste hylle Fyller på med to redaktører og en prosjektleder.